3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 I går var jeg på UL og fikk se at babyen min var frisk og aktiv:) Var 16+6 i går i forhold til termin 22. juli, men legen trodde at jeg nok bare var kommet til 15+6, så da var det litt for tidlig å sette ny termin eksakt. Fikk derfor ny time om tre uker, og det blir spennende:) Fantastisk moro å se den lille krabaten turne og sparke og sprelle! Fikk med et bilde og har hengt det på kjøleskapet så jeg kan se det hver dag:) I dag var jeg til ny svangerskapskontroll hos legen og skulle ta SF-mål for første gang. Men som ho trykte på magen min!!! Hjelpe meg... Fikk ganske vondt etter hvert... Prøvde å høre hjertelyd også, men babyen hadde visst ikke lyst til det idag;) SF-målet mitt var faktisk spot on for uke 17, da (er 17+0 idag), så nå er jeg enda mer spent på UL om 3 uker;) Magen har vokst veldig mye bare den siste halvannen uka... Dette er så spennende!! God helg alle sammen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8160408-ul-og-legetime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå