Gå til innhold

Jeg skjønner ingen verdens ting!!!! Testeene gir ulike svar!!!

Lykkelig mor til tre

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen dager nå testet svakt positiv på billigtester fra babydreams.dk. Men jeg tester negativt på New Generation, CB og hos legen. På alle testene har jeg brukt morgenurin.. uten om den hos legen.

Kan det da hende at testene fra babydreams i danmark slår ut feil positiv. At jeg ikke er gravid. Noeen som har opplevd dette?

Synes jo det er merkelig at en test på 7 kroner skal slå ut positivt, og de til 100 kroner slår ut negativt... De dyreste burde jo være de med mest pålitelig resultat?

Noen som har testet slik som meg og vært gravide?

Noen som har testet positivt på billigtestene og IKKE vært gravide?

Jeg blir helt gal av ikke å vite :)

Vær så snill og del med meg deres erafringer på dette... om dere har noen! :)

Rastløse klemmer fra

Fortsetter under...

Jeg har tatt to tester hvor jeg kunne skimte streken, deretter ble det neg. prøve hos legen. 3 dager etter tok jeg en ny hjemmetest. Den var positiv. På legekontoret sa de at det hendte hvis man var veldig tidlig i svangerskapet selv om det var sjeldent. Har med mengden av hormoner i urinen å gjøre. Prøv igjen du om et par dager. Dette er min andre runde. Ved begge påviste svangerskap brukte jeg clearblue,- kanskje du bør prøve den?? Lykke til i hvert fall.

Jeg har fått beskjed av legen at hvis én test viser positiv så er man gravid. (Unntaket kan være hvis man har gått på veldig sterk hormonkur.) Det kan bare ta noen dager før resultatene viser. Min første test (som jeg egentlig tok for tidlig, bare 5 dager etter befruktning) viste gravid, deretter var alle de andre negative og jeg trodde derfor at jeg ikke var gravid.

Men klarte ikke å bli kvitt følelsen av at jeg var gravid, så sjekket igjen etter 14 dager, og da slo alle testene til...

Jeg ville ventet noen dager og prøvd igjen.

Lykke til.

Snart tobarnsmor

• 2 uker senere...

Annonse

Hei:-)

Jeg opplevde det samme som deg med min første sønn.

Første hjemme test var positiv, men hos legen slo den ut negativ.

Fikk ny legetime etter 1 uke og den gangen var den også negativ.

Skikkelig frustrerende!!

Ventet nok 1 uke før jeg spent tok en ny test hos legen og da ble den bekreftet positiv:-)

Han mente jeg ble testet for tidlig.

Du får prøve å smøre deg med tålmodighet og vente noen dager/ 1 uke til!

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at det vokser en liten engel i deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...