Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 ....allerede?Eller er det bare meg:)venter barn til sommeren og tenker å kanskje bli gravid til våren igjen...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hm... Planlegger og planlegger... Jeg tenker som så at sommeren/høsten 2009 er en passelig tid å begynne å prøve igjen... Men må se an situasjonen da :-)
Turid Laila Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Har planer om å begynne igjen juli neste år. da blir det ca to år mellom han herog nestemann
Mamma&LilleKrølle Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Heisann! Jeg venter også barn til sommeren, og har ikke direkte planlagt en ny enda. Da jeg har tenkt å bygge på litt mer på utdanninga mi mens den lille er liten. Men tross kvalme, inntens hodepine og nå bekkenløsning med gangvansker, så har ikke dette skremt meg fra å få flere. Så jeg tenker allerede på 'neste' baby liksom:) Og håper det ikke blir så alt for mange år mellom de.
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har tenkt å begynne å studere når bebisen begynner i barnehagen, og da ønsker jeg å bli ferdig med det og jeg vil at at ungene mine skla være på ganske lik linje i alder men med 3-4 års mellomrom kanskje.. Ellers så kunne jeg tenkt meg å bli 25 når neste kommer (er nå 19). Hehe, vet ikke hvorfor bare noe som har falt meg inn.. Men vet at sambo ikke vil være så gammel så (han er nå 21) så det er mye mulig det skjer før :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Tja, vanskelig å si når dette er den første. Kommer ann på jobb. Vil ikke være så mye borte med barn at jeg havner nederst på stigen... Men en til blir det sikkert.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Hmm.. Har ikkje tenkt så langt, men trur vi kjem til å få nestemann medan eg framleis er student, så det blir kanskje ny baby i 2009?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 hmm, vanskelig å si. tenkte vi skulle teste denne første nå og se om vi liker det... hehe:) neida, men det er vanskelig å si når vi er klare for neste når dette er nummer en. Men jeg håper at jeg kan bli gravid igjen om ikke så altfor lenge, men jeg bør helst ha vært tilbake i jobb lenge nok til å få permisjonspenger med nestemann da... Dessuten tok det jo over åtte måneder å få denne spira inn i magen, så det er jo spennende å se hvor lang tid det tar med den neste også da..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Jeg tenker litt på å lage nestemann når denne er litt over året, men tenker at jeg må se an hvordan livet er da. Er ihvertfall helt sikker på at jeg vil ha minst en til! Når det gjelder å få perm.penger, så er permisjonspenger på lik linje med lønn grunnlag godt nok for nye permisjonspenger. Slik at du i prinsippet kan ha perm i ett år, føde og så gå rett ut i ny perm. Det er jo skattbar inntekt. Så det er bare å stå på ;-)
Mizz-Lene Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Det anbefales ikke hyppige graviditeter da det i neste svangerskap lettere vil kunne oppstå tilstander og komplikasjoner da kroppen har behov for å restituere seg ordentlig. Dette er min andre graviditet og det er ÅTTE år siden sist. Jeg har aldri vært syk i hele mitt liv, men nå har jeg ligget m kvalme og oppkast pluss at bekkenet har meldt sin ankomst. Så i mitt tilfelle stemmer ikke!! hehe.. Var uforskammet frisk sist, så alt kommer nå. Vi hadde egentlig veldig lyst på to tette nå siden storebror blir åtte til sommeren, men det frister ikke akkurat nå... Tror vi ikke starter opp med prevensjon etter fødsel, så får vi se hva som skjer......
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 venter mitt i juli,har litt lyst å bli gravid igjen max et år etter i får lille jenta mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå