Gå til innhold

Jeg skjønner ingen verdens ting!!!! Testeene gir ulike svar!!!


Lykkelig mor til tre

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen dager nå testet svakt positiv på billigtester fra babydreams.dk. Men jeg tester negativt på New Generation, CB og hos legen. På alle testene har jeg brukt morgenurin.. uten om den hos legen.

 

Kan det da hende at testene fra babydreams i danmark slår ut feil positiv. At jeg ikke er gravid. Noeen som har opplevd dette?

 

Synes jo det er merkelig at en test på 7 kroner skal slå ut positivt, og de til 100 kroner slår ut negativt... De dyreste burde jo være de med mest pålitelig resultat?

 

Noen som har testet slik som meg og vært gravide?

 

Noen som har testet positivt på billigtestene og IKKE vært gravide?

 

Jeg blir helt gal av ikke å vite :)

 

Vær så snill og del med meg deres erafringer på dette... om dere har noen! :)

 

 

Rastløse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det samme, men jeg lurer på om du kan ha ventet for lenge før du leste av de billige testene? Om du venter over en viss tid (står i bruksanvisningen) kan du få falsk positivt resultat.

 

Ellers håper jeg at du er gravid, men at hormon-nivået er lavt ennå, så det ikke slår ut. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har testet positivt med billigtester før IKM, men på IKM dagen var testen negativ og mensen kom et par dager senere. Jeg tror at man er befruktet, men at det ikke fester seg. Det kan hende billigtesten du har brukt er mer sensitiv for hcg enn de andre testene. Håper du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper jeg er gravid jeg og. Får ta nok en test i morgen.. har jo 14 igjen.. og de skal da brukes til noe fornuftig.. og det må jo dette være ! :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg opplevde det litt motsatt, tok en billigtest og kunne såvidt skimte en strek. Den var så svak, at jeg trodde kanskje det bare var noe jeg ønsket så fælt at jeg klarte å se streken som nesten ikke var der. Samme dag, kjøpte jeg en CB test og da var det ikke lenger tvil. Der ble det et herlig sterkt kryss. Jeg har hørt rykter om at testene kan gi falskt negativt svar, men ikke falskt positivt (uansett billig eller dyr)... Tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og jeg håper. Har i FIRE dager nå testet svakt positivt. Det blir ikke noe sterkere strek... Burde den ikke bli det da?

Eller er kanskje strekene på disse testene alltid litt svake? Babydream sine? Aner ikke jeg . Tror ikke jeg kjøper en test til fra apoteket med det første. Har jo brukt 300 kroner på apoteket og hos lege allerede.. derfor tester jeg som gal med billigtester som jeg har her hjemme for å se om det er noen endringer i resultatet.. dag for dag.. men, det er det jo ikke. Samme svake streken..dag for dag...

 

*sukker*

 

Håper og håper.. men begynner å bli litt i tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, så rart! Men det er ikke sikkert at strekene vil bli merkbart tydeligere dag for dag, da... Tror jeg ville kjøpt en test på apoteket over helga og testet med morgenurin. Håper den er positiv!

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...