fox`y Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 var på UL kl.10.30 i dag mårest..tok ganske lang tid for d var me studdent oxo..skikkelig koselig var d.. de sa di alldrig har sjedd en så urolig unge hehe... å d blir en liten prins på meg=O) har en konge fra før på 19 mnd så d blir arti=O) fikk flyttet termin fra 11 juli til 10 juli så var ikke store endringene dær..alt virket kjæmpebra...men jeg må tilbake i uke 32 for UL og xtra kontroll-gruver meg litt til d.... var på cyd i dag men turde ikke kjøpe noe,får nokk vente ei stund til=O)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 er ikke du fra trøndelag da? vi hadde med en også lærling, gud det tok tid.følte meg garvet. grattis med prinsen da!!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer med gutt og vellykket ul:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 gratulerer med den lille gutten:) elsker å være på ultralyd.. skulle gjerne gjort det flere ganger. men nå skal den lille jenta mi få slippe flere ul. har vært på 4 stk.. pga. smerter i magen. men alt har jo vært bra med den lille snuppa heldigvis.
*RutIetutt* Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Grattis med lilleprinsen....skal selv på ul man om litt over en uke - og gleeeeser meg. Har en gutt på to år, og håper nesten på en liten prins til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå