Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er i begynnelsen 27 uke og kjenner bevegelse og spark hver dag-dog ikke noe spesielt mønster-kommer og går litt hvor jeg merker mest på kveld og morgen. Til dere som er kommet like ca langt, hvor ofte kjenner dere bevegelse i løpet av en dag og hvor lenge varer da disse bevegelsene.
Bebbies i magen Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hei. Jeg er i uke 25 da, 2 uker bak det, men svarer alikevel jeg jeg kjenner ikke så mye regelmessighet jeg heller. Annet enn at jeg vet det er stille mellom 10 og 14 omtrent. da er jeg sikker på at hun sover, for det er sånn omtrent hver dag. Noen dager er det unntak, men det er sjelden. Så varierer det veldig hvor aktiv hun er på kvelden. Tror det kommer litt ann på hva jeg har gjort i løpet av dagen jeg. Om jeg har vært veldig aktiv eller om jeg har vært rolig. På morgenen er hun sånn passe aktiv, da romsterer hun mest. Men jeg kjenner henne mange ganger i løpet av dagen. Men variere veldig i lengde. Noen ganger er det bare noen spark andre ganger kjenner jeg henne over en lang periode. På natten vet jeg ikke for da sover jeg. Og om jeg ikke sover merker jeg henne ikke, så jeg tror hun er rolig.
laffe*høygravid* Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er i uke 21, så er ikke fullt så langt som deg. Men jeg kjenne rbevegelser hver dag ) Noen dager mer enn andre, men i dag har han vært veldig aktiv ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå