Gå til innhold

Er det noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 34 + 5 idag, har hatt hyppig kynnere i to dager, men ikke akkurat idag. Har fått beskjed fra legen/jm/GK at jeg har fare for prematur fødsel siden livmorhalsen er kort + 1 cm åpning, og er såpass så mykt/moden.

Spørsmålet mitt er:

Jeg har fått masse utflod i det siste. Ganske slimete, og helt gjennomsiktig til gul. Lurer på hva dette er for noe, er det noe på gang kanskje? Kommer jeg til å føde om noen dager?? ER det noe som vet??

Plis svar meg!! Trenger svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det virkelig ingen som vet??....

*sukk*

Skrevet

Hei du!

Forstår at du blir bekymra. Har ikke noe svar til deg, men jeg syns du skal ringe føden jeg. Der får du vel et ordentlig svar og råd om hva du burde gjøre. Lykke til!

Skrevet

De stopper ikke fødsel når du har mindre enn 45 dager igjen,for da klarer babyen seg bra.Det har jeg fått beskjed om .

Skrevet

prøv å ta det med ro... det er litt tidlig til å føde. som jeg sier sofatjeneste er det som trengst... lykke til men ring til føden hvis du får for mange kynnere

Skrevet

jools: ja, det vet jeg.. men lurer på om fødselen min er allerede i gang, en slags begynnelse nå?? Tror du??

Skrevet

Syns de sier så mye forskjellig fra lege tillege. gynoen sier det ikke er farlig..Beste er å ringe føden så sjekker de.Så slipper du bekymre deg hele helga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...