Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 eller er det sterkt for magen? Tenkte da å bruke rivgjernet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Tenkte med engang på de som gir eple o.l i babysafe-feederen og de gir det vel rått? Vet ikke om det blir for sterkt jeg, men det vet helt sikkert noen andre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Hos oss har det gått fint å gi eple, jeg skraper eplet med ei teskje. Det er vel uansett greit å starte med små mengder for å se om det kommer noen reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi har gitt rått eple, pære og tomat og ikke hatt noen problemer. Lar han gnage litt på det jeg spiser med de to små tennene sine og da gliser og han er fornøyd, selv om han har fruktsaft over hele seg ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå