2 barnsmor 81 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 er så sinnsykt svimmel, har vært det i noen dager nå, tar jerntilskudd. Lurer på hva det kan være. Prøvd å drikke mer, hvile mer, spise mer..men ingenting hjelper. Jeg skal egentlig lese til eksamen, men blir helt svimmel og kvalm når jeg leser. Hva kan det være?
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Svimmelhet kan oppfattes på to forskjellige måter... føles det ut som det er inni hodet du er svimmel eller går rommet rundt?
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 da ville jeg tatt kontakt med lege... Jeg tror ikke det her noenting med svangerskapet å gjøre, men det er ikke noe behagelig. Var selv svimmel like før jul, men det var utenfor hodet. ) Da hadde jeg krystalliseringer på ballansenerven, det gikk over i løpet av to uker! Men ring legen din å få en liten sjekk! Jeg er ingen lege, men siden jeg var svimmel selv nettopp så tenkte jeg kanskje du hadde det samme! Lykke til!!
bettan87 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 det kan være at blodtrykket ditt er lavt.. eller at du har lite jern i kroppen...det fikk jeg beskjed om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå