Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 kjennes ut som jeg har vært og sklidd på glattisen,er ikke veldig vondt enda,men litt ubehagelig stiv og øm følelse øverst på venstre rompeball...(alle merkelige plassene man skal ha vondt også),kanksje det er halebeinet det heter...og når jeg lener vekta over på venstre foten kjenner jeg det skikkelig,særlig hvis jeg har vært ute og gått masse...har ikke vondt i ryggen eller noen andre steder da..noen andre som har det slik,noen som hvet hva det kan komme/være??
varg veum Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 sånn begynte min bekkeløsning... på venstre side av halebeinet.. begynte som småømt\strekk aktig og utvliklet seg til VOOOONDT.. Håper du ikke blir værre... tenkt på hva du gjør og ikke løft tungt å sånn ialllefall:)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Ååååå...hyyyyyyyyysj....*lalalalalalala* hehe... jeg har også vond på venstre side til tider...Vil ikke ha bekkenløsning.. I hverfall ikke enda.. hehe..
Xenaen Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 heia! Det er nok der min bekkenløsning sitter også! Liksom i festet til ryggen. Les på temasidene her om hvordan du kan forebygge å bli verre!
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Hei hei ... Veit akkurat ka du snakk om.. Klar nesten ikke å ligg å se på tv en gang på det verste.. offf!! Men har vært til fysio. og det va heldigvis IKKE bekkenløsning. KAn bære vær det at du løft og bær feil.. stress for mye og sånt:) Fysioen min sa at det e veldig FÅ i norge som har bekkenløsning. Pga feildiagnosering.. Bruk GODE sko.. kanskje det hjelp:) Lykke t
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Ta deg en tur til kiropraktor, det kan hjelpe... hvis det ikke er bekkenløsning, i hvertfall. og så lenge kirop. vet at du er gravid, tar han hensyn til dette, og er forsiktig ift det... det er verdt et forsøk, kan hende du "bare" har bekkenLÅSNING.. Lykke til! )
pillis Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 For noen har dette vært begynnelsen på bekkenløsning, men det var det ikke for meg. Var hos legen for et par uker siden og han gav meg rekvisisjon til fysioterapeut nå har jeg fått noen øvelser som jeg skal gjøre og får håpe at det hjelper. Anbefaler deg å gå til legen hos meg har det blitt verre og verre.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Nøyaktig der jeg helt plutselig fikk vondt for en stund tilbake. Jordmor sa det var symptomer på bekkenløsning, og ga meg noen gode råd: Når du står oppreist, ha beina litt fra hverandre og hold vekta på begge beina. Sitt også med beina litt fra hverandre. IKKE med beina i kors! Ikke lang ut når du går. Og som ble nevnt over her; GODE SKO! Jeg er nesten HELT kurert! Vær yderst forsiktig med støvsuging og gulvvask!!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har også følt det sånn et par ganger siste to ukene. Akkurat på halebeinet, som om jeg har falt på rompa! Klarer ikke å koble de gangene jeg har hatt vondt med noe jeg har gjort. Håper det ikke blir verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå