Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Heisann... Var hos legen på mandag, og han mente da at hodet hadde festet seg. Jeg er nå i uke 36. Er det noen som vet om dette har noen betydning for når barnet kommer..? Skal på hyttetur neste helg, men mannen ble litt skeptisk om det er litt for nærme temin/fødsel? Spesiellt siden hodet var festet..? Hvor lenge før er det normalt at det fester seg...? Glemmer å spørre om allt når er hos legen.. Tusen takk for alle svar!
2_TETTE Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Det er veldig forskjellig:) Kan ta mange uker enda..ganske vanlig at hodet fester seg på denne tiden..hvis du er 1.gangs
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 jeg er førstegangs og i uke 33 og hode har festet seg...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 tror ikke dette har noe å si for når du føder...Jeg var på sykehuset i går for en sjekk (er i uke 39 og førstegangs) og hodet til babyen har fortsatt ikke festet seg. Legen sa at dette ikke hadde noe å si mtp når fødselen starter, men at fødselen kan ta litt lenger tid så lenge hodet ikke er festet på forhånd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå