*Angelface* Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Klarer du å se kjønn på meg? Har temin i midten av Juli.. f 290384 Takk takk:o)
Håperjo Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Heller mot jente, litt over midtveis i mnd, 17. el 18? Men husk at jeg er nybegynner, og se ting som allerede er er vanskeligere for meg enn inn i framtiden. Ha det fint!
*Angelface* Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Syns du er flink.. Er vel enn 17 uker ja.. Se du hvor mange jeg får tilsammen? Hva spår du i forresten...? Jeg spår med pendel og s.vinkler..)
Håperjo Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg tror du får til sammen 2 barn. Det er det første som slår meg. Men får opp at det evt kommer 2 attpåklatter også, altså 2 + 2. Er som sagt ikke alltid så flink å tolke. Jeg bruker ingen hjelpemidler når jeg spår, konsentrerer meg kun og får opp bilder, tall, årstider, mennesker ol. Ble klar over at jeg kanskje har "evnen" ved en tilfeldighet. Visste ikke at du spådde også, ser du flere barn på meg? Har spurt her inne nå, men ikke fått noen svar i det siste.
*Angelface* Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 Takk..:)Har bestandig ønsket meg bare 2 barn. Har en sønn på 4 år, så da er vel denne siste. Vet ikke om du så sønnen min..? Har du f.nr ditt:)?
Håperjo Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er født 22juli - 1970. Ser du flere barn på meg? Hvis du vil ha to barn så kan du jo velge å stoppe der. Jeg er som sagt usikker på om det kommer noen flere, men hvis det gjør det kan det bli to. Tette tror jeg, ikke tvillinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå