Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Viss noen vil se www.elvirasverden.piczo.com Noen andre som har sider ?? Vet det var en link for lenge siden, men nå er vi blitt så mange her så vil gjerne se alle sine sider ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 For en flott side og ei nydelig jente:-) Har ikke egen side, men har bilder under mitt album på profilen min da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. februar 2007 For noen herlige jenter ! To julijenter du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Prøver på juligutt neste gang:-) Hadde termin på eldste sin bursta, men minste kom heldigvis en uke på overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe! så morsomt at dere traff på samme tid ! Neste gang må dere prøve med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Å, det var fin jente, det! Har heller ikke egen hjemmeside, men har noen bilder av mine tre under profilen min! Ta en titt om du har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Å så koselige bilder ! kjempesøte !!! Jeg trodde oppussinghus var gøy men samboeren min prøver å si til meg at TANKEN på oppusinghus er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 Herlig jente!! :-) Og ei flott side! Har ikke hjemmeside jeg heller som er oppe å går, men ligger noen bilder på profilen min om du vil se :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 9. februar 2007 Så utrolig søt ! Fått deg en tommeljente ja Dette var gøy! fler ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #10 Del Skrevet 9. februar 2007 Oppussingshus er gøy til tider, men når inntakskabelen vi har nå ikke leverer nok strøm til varmekablene i underetasjen, og de ikke kom sist onsdag for å skifte inntakskabel, og vi har 15 grader i stuen når vi står opp... Men jeg klager ikke, nå er det jo fliser og parkett på gulvene i underetasjen, mot grus for noen måneder siden. Og jeg har fått egen kurs i sikringsskapet til tørketrommel og vaskemaskin, mot å konkurrere mot saga til snekkeren og viften til å tørke sparkelen og malingen med tidligere.. Så vi gjør framskritt! Snart skal vi slå ut veggen i stua, må bare isolere litt mer først;-) Vi har det så fint, så! Slipper å tenke på å vaske hus hver uke også;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #11 Del Skrevet 9. februar 2007 Sånn en herlig jente! ) Min side er: www.tolstrup-snapa.com For bilder av gutten min, så klikker du bare på Karsten... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 9. februar 2007 #12 Del Skrevet 9. februar 2007 www.piczo.com/gjist (sender passordet på post til deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 9. februar 2007 #13 Del Skrevet 9. februar 2007 http://home.no/tineelu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. februar 2007 #14 Del Skrevet 9. februar 2007 sååååå nydelig og en godklump av en jente da :) jeg har hjemmeside uten Jørgenbilder http://gitte.messier45.com/ men det kommer snart Har bare bilder på profilen min jeg også http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/463949 gammelt nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå