Gå til innhold

Her er jenta vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss noen vil se ;)

www.elvirasverden.piczo.com

Noen andre som har sider ??

Vet det var en link for lenge siden, men nå er vi blitt så mange her så vil gjerne se alle sine sider ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en flott side og ei nydelig jente:-) Har ikke egen side, men har bilder under mitt album på profilen min da.

Skrevet

For noen herlige jenter !

To julijenter du har fått deg :)

Skrevet

Prøver på juligutt neste gang:-) Hadde termin på eldste sin bursta, men minste kom heldigvis en uke på overtid.

Skrevet

Hehe! så morsomt at dere traff på samme tid !

Neste gang må dere prøve med vilje ;)

Skrevet

Å, det var fin jente, det!

Har heller ikke egen hjemmeside, men har noen bilder av mine tre under profilen min! Ta en titt om du har lyst!

Skrevet

Å så koselige bilder ! kjempesøte !!!

Jeg trodde oppussinghus var gøy ;) men samboeren min prøver å si til meg at TANKEN på oppusinghus er gøy ;)

Skrevet

Herlig jente!! :-) Og ei flott side! Har ikke hjemmeside jeg heller som er oppe å går, men ligger noen bilder på profilen min om du vil se :-)

Skrevet

Så utrolig søt !

Fått deg en tommeljente ja ;)

Dette var gøy! fler ?

Skrevet

Oppussingshus er gøy til tider, men når inntakskabelen vi har nå ikke leverer nok strøm til varmekablene i underetasjen, og de ikke kom sist onsdag for å skifte inntakskabel, og vi har 15 grader i stuen når vi står opp... Men jeg klager ikke, nå er det jo fliser og parkett på gulvene i underetasjen, mot grus for noen måneder siden. Og jeg har fått egen kurs i sikringsskapet til tørketrommel og vaskemaskin, mot å konkurrere mot saga til snekkeren og viften til å tørke sparkelen og malingen med tidligere.. Så vi gjør framskritt! Snart skal vi slå ut veggen i stua, må bare isolere litt mer først;-)

Vi har det så fint, så! Slipper å tenke på å vaske hus hver uke også;-)

Skrevet

Sånn en herlig jente! :o)

Min side er: www.tolstrup-snapa.com

For bilder av gutten min, så klikker du bare på Karsten... :o)

Skrevet

www.piczo.com/gjist (sender passordet på post til deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...