Gå til innhold

gang på gang tror jeg at NÅ må det være tenner på gang...


Gjest

Anbefalte innlegg

... men de kommer jo aldri! :-) Hun har tegnene på at det er tenner på gang, men vi venter fortsatt...

 

Er det flere der ute som har hyppig avføring og litt feber (hadde 38,2 igår)? Hendene eller en leke konstant i munnen?

 

Begynner å lure på om det kan være noe annet, hun er litt små-snørrete også...

 

Oppi det hele sover hun bedre... hele natten omtrent. Og ikke trenger jeg å amme henne i søvn på dagtid heller...bare koser litt med henne, gir henne kosekluten og legger henne i sengen. Rart! men også deilig da;-) Var det jeg visste - jeg kom til å bli bekymret for at hun sov bedre!

 

Allmenntilstanden er fin/normal, så vi får vel bare vente... Hadde nok ikke bekymret meg om det ikke var for feber igår/at hun er snørrete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også trodd det di siste 4 mnd...

Alle tegna er der.

hehe, nå MÅ dem da komme snart?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kjenner etter de hver dag, vi også! De bryter vel snart igjennom, men hvem vet - kan vel ta noen uker;-)

 

Jammen har ikke Nora også begynt å sove bedre. Smører på Dentinox på kvelden, drypper snørrnesa med nesedråper, og så er det bysselalle! I natt våknet hun hver 4. time mot hver eller annenhver time tidligere (men det har jammen meg snudd før, så jeg banker i bordet, jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre små:-) Banker litt i bordet for deg jeg også! For jeg unner absolutt alle å få sove like lenge:-) Ikke har vi tatt noen nattavenning heller, hun fant vel bare ut av seg selv at 'Ok- så kan jeg sove litt lenger da!' (spørs om intr. av middag hadde litt å si da - men flink er hun uansett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for bankingen, det hjelper sikkert;-) og jeg tror også at middag gjør sitt - og rikelig med malt i grøten/svisker etterpå! Frøkenen er mye roligere igjen, nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg!

Han gnager helt manisk på ting og sikler som en helt, så jeg har jo vært sikker på at de tenna skulle komme snart. Har også hatt lett feber en gang i blant og andre ganger hyppige bæsje-bleier. Jeg kjenner etter hver dag, men kan ikke kjenne en ting! Så jeg får vel bare vente...

 

Søvnen her har ikke blitt bedre, noen netter våkner han mye, andre netter lite. Men får tro at det bare går seg til av seg selv snart... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk at jeg sender over litt av sovestøvet til Maja jeg! Synes hun er litt vel grådig no...Hahaha :-) Har jo sove i en eeeeeeevighet føles det ut som :-) Så nå kan dere få sove litt! *blåser litt til dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...