Gå til innhold

drikke...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man absolutt ikke bør drikke når man ammer?

Foruten alkohol self...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaffe, brus og sukkerfri drikke med falske søtningsmidler.

Skrevet

Hvor i alle dager har du DET ifra?!?!? Selfølgelig kan kan drikke brus og kaffe!! Bare ikke bøtt ned flere liter om dagen det.. Til det trenger du bare sunn fornuft.

Du finner fort ut om babyn din ikke tåler det du drikker/spiser..Og de tåler nokså mye!

Aldri hørt om noen som ikke har verken drukket kaffe el brus jeg nei...

Skrevet

jeg kommer da til å drikke brus selv om jeg ammer....herregud..

Skrevet

Unngå alkohol og røyk du, så kommer du langt =))

:P

Skrevet

Ja, sist jeg ammet fikk jeg beskjed om å holde meg unna alt mulig som sjokolade,bær,kål og løk. Noen skulte til og med på meg om jeg drakk en kopp kaffe. Bare tull spør du meg!! Det viktigeste er å prøve seg frem å se om babyen reagerer på kål, løk osv.

Jeg har nå ikke tenkt å være hysterisk i det hele tatt og kommer til å drikke kaffe og brus med god samvittihet.. ( i moderate mengder self, men det gjelder sikkert for ikke ammende også?)

Skrevet

samme her..så lenge du merker at babyen ikke reagerer på det så er det ikke noe farlig..

har hørt man skal prøve seg fram å se hva babyen reagerer på..alle er jo ikke like..

Skrevet

Prøv deg frem så ser du fort hva din reagerer på osv.... Min forrige reagerte på løk, tulla nå på 3 uker reagere ikke på løk, men paprika!!!

Noen reagerer på alt, mens andre reagerer på ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...