Gå til innhold

vært på ul idag :-) :-)

Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

Skrevet

å det gikk kjempe bra..ble flyttet 4 dager tilbake.fra 13 til 17 juli..ikkje så gale det :-) :-) å det blir en jente...alt var bra...vært å handlet litt rosa no :-) :-) sååååå glad no :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre.... koselig med ei lita jente da ;o) svever på en rosa sky du nå tenker jeg.. hihi.. kos deg videre med den lille....

Skrevet

jo takk for det...hvordan går det med deg og den lille da??

Skrevet

Hei du, og grattis med jenta!!! Så fantastisk arti. Begynner å bli mange av oss som venter jente nå. Det er så moro å handle jenteklær, har gått litt bananas etter ul i går jeg og;-) Gratulerer igjen!!!

Skrevet

ja gjorde det i å...typen hadde lyst å kjøpe ei simo kombi svart med rosa trekk inni kalesja,hadde lyst i å,men e 2006 modell,så lenge i ikkje kan få bytte den inn vis jm sku ta feil vil i ikkje....

ja e en del som vente jente no ja gitt.... :-) artig det...handlet nokka klær idag i å...men så lenge det e på sommeren så vil i ikkje handle for mykkje enda...

Skrevet

kjempe kjekt å høre att alt gikk bra:)

får ei lita tulle begge vi... kjekt..!!

jeg har allerede gått amokk med klesshopping..hihi

Har jo bare gutteklær fra før...

Skrevet

har så masse jenteklær fra før...noe fra datteren min og fra søstera mi på 4 :-) men nokka nytt blir det :-) tenkte i sku vente te neste uke,for da ska i te drammen/oslo...

Skrevet

Gratulerer masse masse... så fint å høre at alt gikk bra!!!!

klemklem

Skrevet

takker for det :-) termin dagen før me du da :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...