Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har et spm.. er dere ikke bekymret? Moren min er lege og hun sier at jeg ikke må finne på å gå over 41 uker. Det er påvist at økningen av fosterdød/dødfødsel stiger.. Hun husker veldig godt diskusjonen om dette under studietiden og at det ikke er kommet frem i media før nå mener hun er kun pga penger.. Hadde jeg vært dere så hadde jeg forlangt å bli igangsatt, allefall hvis du er er sikker på terminen (stabil syklus og/eller at barnet er planlagt) Etter alt som er kommet frem i media så kommer de ikke til å nekte.. det tør de ikke.. men det krever at dere ikke gir dere etter et nei...
jools Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 jeg har tenkt mye på dette,men hvordan går man fram for å kreve dette?jeg gikk 18 dager over med min datter,ble satt i gang og fødselen endte m vakumforsøk og tang.hun var 39 rundt hodet.Jeg har igrunn litt panikk for igangsetting uansett..
Pink&Lucky Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde termin på onsdag (7/2) og skal til jordmor og overtidsvurdering allerede på mandag, altså 5 dg overtermin, dersom det ikke har skjedd noe til da. Tror det er en helt annen bevissthet rundt dette temaet i disse dager, legen min sa f. eks. at jeg ikke skulle gå mer en toppen ti dg over termin, da skulle jeg settes i gang...
mamman til flere Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg hadde tenkt til å ta dette opp med jordmor på mandag. Da er jeg 41+2. Lurer på hva hun vil si da de lærde strides om dette, som med alt annet.. Håper selvsagt at gullet kommer ut i løpet av helgen og jeg slipper, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå