Gå til innhold

depper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jeg syter litt nå, men er så sliten...

er såå utroli mye som går i mot meg på private området...

nå er jeg helt skjelven, tårene bare triller og jeg vet noe av det er hormoner... mye tull med barnefaren, mange løse rykter, og drittslenging fra de jeg trodde var nære venner...

prøvd å få tak i ei venninne, men, hu snudde ryggen til hu og, så sitter je her. helt alene... har lyst å kaste ting veggemellom, men er så sliten at det orker jeg ikke...

bare skjelver og gråter...

føler meg helt alene i verden...

måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff a meg da.. Dette hørtes ikke bra ut?! Hvorfor har alle snudd ryuggen til deg og hvorfor så mye dritt slenging og tull med barnefaren??

Håper ting ordner seg..

Klem :-)

Skrevet

jeg vet ikke hvorfor det er så mye drittslenging... men blir kaldt alt fra hore til søppel... aner ikke hvorfor...

tullet med barnefaren er mye at han skal ha viljen sin, nekter respektere mitt livssyn, mine hobbyer eller noe... som han sier han kommer til meg, så må jeg vente i kanskje 5timer, også sier han at han kommer snart så går det 5 timer til, og det er sååå slitsomt å bare sitte å vente, særli nå som jeg ikke har noen venner igjen fant jeg ut...

Skrevet

Mitt beste råd er: Ring til mamma :)

I alle fall viss du er heldig og har et godt forhold til din mor. Det er enhver mamma sin jobb å lytte og støtte sine barn -uansett. Mamma vil altid være på din side :)

Skrevet

Hei..

det hørtes ikke særlig bra ut.. Ikke så mye som skal til når man er

gravid for at man blir veldig deppa heller, så tungt og måtte igjennom sånn i tillegg.. Jeg opplevde noe av det samme under min første graviditet og husker det var veldig tungt og sårt..

Bor du på en liten plass? er jo ofte der slike problemer oppstår..

Langt er du på vei ?

Skrevet

Helt enig, mamma er den beste i verden å snakke med når man har det

vanskelig dersom man har et normalt forhold ;)

Prøv skaff deg venner utenom nærmiljøet, det er ofte godt!

Skrevet

har pratet masse med mamma, men føler ikke jeg kan fortelle alt, og er egentli for mye å forklare alt her og... bor på liten plass men har... hadde, omgangskrets som var stor og strakk seg langt...

er i uke 17...

Skrevet

Hm, nei da er det ikke lett.. hadde jo sikkert vært greit og godt for deg og funnet ei/en du kunne snakket med om absolutt alt som har skjedd osv.. i stedenfor og måtte holde tilbake noe av det.

Nei, livet skal ikke være enkelt bestandig, men vær sterk!

Skrevet

uff, så vondt... vil bare sende deg en trøsteklem og håper det ordner seg... viktigste er kanskje forholdet til deg og barnefaren, men forferdelig synd at vennene dine vender seg imot =/ står liksom så alene...har du prøvd å snakke alene med en av de beste vennene dine? få høre hva som skjer liksom??

Skrevet

livet har aldri vært lett...

vet du, fant en jeg kunne prate med om alt, rett føre jeg fant ut jeg var gravid. ba barnefaren gjøre hva han ville med sitt liv, for jeg forelsket meg helt.. så kom blå pluss på en pinne...

så da ville jeg ta annsvar å prøve med barnefaren igjen, for vi har allti vært venner egentli, han er bare så vannskeli å ondskapsfull noen ganger...

og etter det er det blitt dritt fra ende til annen med han jeg møtte, og alle vennene mine og alt...

alt jeg ville var å tenke på ungens beste, og alt jeg får er kjeft og blir kaldt både det ene og andre og til og med ungen min slenger de dritt om.

kaller det lausunge, for jeg er hore, pga han jeg møtte.

barnefaren krever dna test, for siten jeg møtte han rett føre jeg fant ut jeg var gravid, kunne jeg like gjerne pult noen mens han var på jobb...

blir så sliten av det...

Skrevet

den beste vennen jeg trodde jeg hadde skulle komme. men sa 3timer etterpå at hu ikke kunne alikevel, for ei annen venninne av henne ba henne med på kino:(

Skrevet

Skikkelig opplegg.. blir så irritert jeg... er det mulig at voksne folk oppfører seg sånn... UFF.. føler med deg.. synd det er sånn for deg nå.... håper det ordner seg hvertfall.. har ikke så mange råd å gi egentlig... klem

Skrevet

takk...

måtte få ut noe luft egentli...

siden det ikke er noen å prate med her jeg bor, og jeg ikke kjenner andre...

uansett hvordan er det godt å få blåst ut litt...

mange takk...

klem til alle:)

Skrevet

hm..

vet du hva jeg tenker..?

mange av de tingene der kan faktisk vente. Du trenger ikke rydde opp i alt sammen nå. Ta vare på deg selv litt.

-Er det noen venner du ikke har truffet på lang tid, som du kanskje kan ta en tur til? Tenk godt etter,, kanskje ikke nærmeste omgangskrets en gang?

En tante eller kusine eller noen du kan besøke noen dager?

BAre si du trenger å komme vekk litt, samle krefter, drikke te og ha det hyggelig.. de vil sikkert sette pris på det også!

Blås en lang marsj i barnefaren og alle andre. Mange reagerer dumt etter å ha fått en slik beskjed. La det hele roe seg ned litt. Ikke prøv å ta kontakt og å rydde opp i ting selv. La de ta initiativ til å rydde opp neste gang.

Ikke alle er i mot deg, Det er jeg helt sikker på! Men kanskje noen ikke ønsker å ta side? Prøv å være med folk uten å snakke så mye om problemene,,,hør om du kan være med på kino, kanskje?

Sånne ting.

Ta deg et godt bad, fresh deg opp, kle deg og smink deg litt fint,, ta en handletur med hevet hode!

Du har gjort det du mener er riktig, og trenger ikke skamme deg! Dersom du gjemmer deg bort, tror folk du har noe å skjule, at det er noe i ryktene. Blås i å kommentere det, bare.. snakk med folk på butikken om... bananer og middagstips.. sånne ting..

Antagelig er det mange som takknemlig tar i mot denne muligheten til å normalisere forholdet til deg!

Lykke til, håper du får det bedre snart!

hilsen ei som har mye erfaring med bygdekultur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...