Gå til innhold

Vektøkning på 5kg. i uke 13...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg dåner!!!

Hva skal jeg gjøre?

snufs snufs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gått opp 5 kilo.. er 17 uker nå.. men er ikke bekymret for det... syntes ikke du skal være så lei deg jeg... alle går opp forskjellig..husk at du går ned veldig mye fort etter fødselen også.... kos deg heller med graviditeten ;o)

Skrevet

Jeg hadde gått opp fem kilo i uke elleve, hehe, men innen kontrollen i uke 17 hadde jeg gått ned tre kilo igjen, så det er ingenting som sier at du kommer til å fortsette i den gata:) Det er mange som går opp endel i første trimester, men da roer det seg gjerne etterhvert. Klart, nå har jeg jo en samlet vektøkning på 10kilo i uke 25, men det er bare min egen skyld pga økt inntak av sjokolade og en voldsom hang til å spise soft is og krem hele tiden,. og det kan du jo prøve med å holde deg langt unna:) Det erihvertfall mitt tips:)

Slapp av, det går seg nok til:)

Skrevet

Takk skal dere ha for oppmuntrende ord!

Jeg gikk opp 18 kg forrige svsk. og hadde på en eller annen måte lurt meg selv til å tro at dette skulle gå så mye bedre...

Vel... det er bare å skjerpe seg litt...;-)

Kos dere i svsk dere også!

Skrevet

jeg begynner på min 18. uke imorgen og har gått opp hele 9kg. har 2 barn fra før og gikk opp 28 og 35kg med dem. Var heldig begge gangene og alle kiloene var borte på under 6 mnd. Ble tynnere enn før gravid begge gangene. Så noe av oss trenger litt ekstra fett til amme tiden.

Skrevet

jeg gikk opp 19 kg i mitt forige svangerskap.. nå er jeg 18+5 å allerede opp 11 kg.jeg spiser sundt og i moderate mengder, så kjønner ikke helt greia for å si d slik..men håper og xxxxx fingrene for at de forsvinner når prinsen er født=O)

Skrevet

jeg hadde gått opp til 69 kg i uke 10!! det var 6 kg.. er nå i 27+5, og var hos jm i når jeg var 25+ no og da veide jeg 70.. så det går seg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...