Gå til innhold

alene og gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på om det var noen andre som var alene og gravid??

Jeg tror jeg har litt for mye hormon ting i dag, men synes fryktelig synd på meg selv..

Trist å være alene..

Vanligvis synes jeg bare det er kjempe deilig, men ikke i dag. noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan, tenkte jeg skulle tipse deg om forumet "Snart alenemor" hvor du treffer andre i samme situasjon :)

Det er lov å synes synd på seg selv, så lenge du havner med hodet opp og beina ned med jevne mellomrom!

Håper du får en fin helg så du blir glad igjen.

Skrevet

Heisann! :)

Eg e aleina åg gravid!:)

Bruke ågså om regel å være gla, åg se fordelan me d, men eg har ågså daga der eg synes at d e litt trist, særlig visst eg e på kontroll ågså ser eg par som kjem ut, åg glede seg i lag over den lille spiren.

Da tenke eg at eg ågså vil ha nån å dele den gleden me, ågså blir eg litt trist, men d går jo som regel over.

Men d e ikkje nåkka galt i at du synes litt synd i deg sjøl av åg tell, d gjør vi alle, aleina eller ikkje;)

Du e i hvertfall ikkje aleina i din situvasjon:)

Lykke til, i mårra blir du nok å stråle igjen, åg vesst d e nåkka du vil prate om så kan du prate me meg vesst du vil:)

Skrevet

jeg er også alene, så vet hvordan det føles. faren sier han skal stille opp da, men han har ikke akkurat vært til å stole på til nå, så vi får se... dessuten har vi ikke så godt forhold og han er absolutt IKKE glad for graviditeten.. men er ikke mye å gjøre med det nå. vi klarer oss vi også=) vi får bare gjøre det beste ut av situasjonen, og sannsynligvis møter vi vel en eller annen før eller siden:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...