benedicte&smiley Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hei, lurte på om det var noen andre som var alene og gravid?? Jeg tror jeg har litt for mye hormon ting i dag, men synes fryktelig synd på meg selv.. Trist å være alene.. Vanligvis synes jeg bare det er kjempe deilig, men ikke i dag. noen andre som har det sånn?
zzzzz-frøken Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Heisan, tenkte jeg skulle tipse deg om forumet "Snart alenemor" hvor du treffer andre i samme situasjon Det er lov å synes synd på seg selv, så lenge du havner med hodet opp og beina ned med jevne mellomrom! Håper du får en fin helg så du blir glad igjen.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Heisann! Eg e aleina åg gravid! Bruke ågså om regel å være gla, åg se fordelan me d, men eg har ågså daga der eg synes at d e litt trist, særlig visst eg e på kontroll ågså ser eg par som kjem ut, åg glede seg i lag over den lille spiren. Da tenke eg at eg ågså vil ha nån å dele den gleden me, ågså blir eg litt trist, men d går jo som regel over. Men d e ikkje nåkka galt i at du synes litt synd i deg sjøl av åg tell, d gjør vi alle, aleina eller ikkje;) Du e i hvertfall ikkje aleina i din situvasjon:) Lykke til, i mårra blir du nok å stråle igjen, åg vesst d e nåkka du vil prate om så kan du prate me meg vesst du vil:)
vic_89 med prinsen Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 jeg er også alene, så vet hvordan det føles. faren sier han skal stille opp da, men han har ikke akkurat vært til å stole på til nå, så vi får se... dessuten har vi ikke så godt forhold og han er absolutt IKKE glad for graviditeten.. men er ikke mye å gjøre med det nå. vi klarer oss vi også=) vi får bare gjøre det beste ut av situasjonen, og sannsynligvis møter vi vel en eller annen før eller siden:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå