tre små:-) Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Når vi først er i gang med dette, er det jo morsomt å kunne fortsette med de vi bor sammen med;-) Og jeg har ikke nevnt kjønn for ikke å utelukke noen - hihi! Min kjære mann er vernepleier med spesialitet i psykisk helsearbeid - kort sagt arbeider med pasienter med psykisk utviklingshemming med tilleggslidelser (den var kort, dere!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Min er forskalingssnekker. Jobber som montør av betongelementer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 Min er eiendomsmegler, og er daglig leder på et eiendomsmegler kontor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Min er dataingenør og sjef for testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Min driver med data. Jobbet med det i ti (?) år nå, har ingen spesiell formell utdanning, men endel kurs. Jobbet seg oppover i systemet, så han er sånn passelig høyt oppe. Driver med servere og sånt noe! (Sånn går det når en sykepleier skal beskrive hva mannen som driver med data jobber med!!) ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 9. februar 2007 #6 Del Skrevet 9. februar 2007 Tømrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 9. februar 2007 #7 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi er ingeniører i oljebransjen begge to, men med ulikt fagfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. februar 2007 #8 Del Skrevet 9. februar 2007 Han er IR-sjef i et stort industrikonsern. Ansvar for aksjeomtalen og børskontakt og sånt. Boooring - synes jeg, da... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 9. februar 2007 #9 Del Skrevet 9. februar 2007 min mann er Daglig leder i ett trelast firma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #10 Del Skrevet 9. februar 2007 Min mann er politi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 9. februar 2007 #11 Del Skrevet 9. februar 2007 sjømann (matros) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 9. februar 2007 #12 Del Skrevet 9. februar 2007 Kjører ambulanse i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. februar 2007 #13 Del Skrevet 9. februar 2007 Min jobber med altfor mye på en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå