Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Kjøper dere klær brukt? Ser innpå finn.no er så er det ofte de selger babyklær der, som er veldig fint brukte. De minste str. er jo ikke brukt mye. Kan dere finne på å kjøpe klær brukt, eller er det noe dere ikke vurderer i det heletatt?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Kunne egentlig helt fint ha gjort det, men har allerede fått og kjøpt endel nytt, så blir ikke aktuelt nå.... Men, er jo bare å vaske på høy tempratur så er det jo ikke noe problem.. :-)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Vi kjøpte en pakke med brukte klær i str 62-68 på finn.no. Og de så nesten ikke brukt ut når vi fikk de. (kjempemasse fine klær.) Så lenge de er godt vasket så har ikke jeg noe betenkeligheter med det. kjøper ikke akkuratt bodyer og truser brukt:-) Vi har også kjøpt noe nytt selvsagt:-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Kunne godt vurdert det ja. Men vi kommer til å arve en haug med klær, så det tror jeg ikke vi trenger :-)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Eg arva masse klea fra ei jente på 2,5år. Der va d masse klea som nesten ikkje va brukt, nån som ikkje va brukt, åg de som va brukt va kjempe fint brukt. Ho hadde fått så masse klea, at ho ikkje hadde fått tid tell å bruke alt, så eg fikk 7søppelsekka me klea tell den lille jenta mi:) Klea i fra 50-92. De fleste klean va i fra 62-86. Synes d va kjempe supert! D e jo bare å vaske dem skikkeli så blir dem jo så fin som ny, har jo kjøpt litt da, åg hentetøyet blir nytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå