Gå til innhold

Ikke helt planlagt..

ampall

Anbefalte innlegg

Jeg har to flotte barn på 4 og 6 år. Nå tror jeg at jeg er gravid igjen,og det vafr ikke planlagt. Har alltid himlet litt medyne av de som har barn,sier at de er gravide igfjen ved et uhell. Men nå vet jeg nøyaktig hvordan det kan skje, og jeg er vel egentlig ganske flau! Å ta abort er helt utelukket for oss, så er jeg gravid så er det ikke helt krise. Det er bare det at det ikke skulle skje på en del år til liksom! Jeg er 26 år, og vi skal nå flytte på andre siden av landet og der har jo ikke jeg jobb enda.. Men spørsmålet jeg har er som følger;

Er det noen som har fått tredje, fjerde barn uten at det var planlagt,som også kanskje syntes det var litt pinlig å fortelle om til andre eller at det var veldig feiltidspunkt? jeg trenger solskinnshistorier!!

Jeg har ikke testet meg enda (tør ikke... hehe...) men har en veldig rar følelse....Ikke bare nervøsitet, men en følelse jeg hadde med de to andre også. Men er i tilfelle ikke så langt på vei. har gått over tiden med mensen, men vet ikke nøyaktig hvor lenge ettersom jeg er litt uregelmessig. Hadde en LITEN blødning for snart 2 uker siden (utflod med blod) og det trodde jeg var starten på mensen, men gikk over med en gang. Hmmmm... Tror jeg må teste meg. Har ikke snakket med noen om det utenom mannen min selvfølgelig så det ble et lant innlegg det her. Godt å få luftet tankene:)

Fortsetter under...

Det er ikke alltid ting går som vi planlegger (eller ikke planlegger), men da får man bare gjøre det beste ut av situasjonen.

Uforutsette ting skjer jo hele tiden og som regel ordner det seg til slutt.

Våre to FØRSTE barn var langt var planlagte, men jammen klarte vi det.

Nå venter vi vårt 4. barn og denne samt forrige svangerskap var planlagt/ønsket.

Du får ta en test da, så ser du om følelsen din er korrekt.

Ønsker deg uansett lykke til med både testing og flytting!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...