Gå til innhold

April: Ingen planer for helga... -DEILIG!! ;)

Anbefalte innlegg

Hva med dere? Gubben har fabulert litt om å begynne å flise på badet.. men jeg er litt skeptisk..tror det er andre ting som må gjøres først.. -Men det får vi ikke gjort fordi elektrikeren ligger syk.. og ser ikke ut til av han kommer før uti neste uke tidligst :(

Svigers er på tur, og venneparet vårt kommer hjem fra sykehuset i dag, med baby som har RS viruset... (Vært innlagt siden lørdag), så regner med de holder seg hjemme... Så har ingen å være med -hehe.. Så jeg lurer fælt på hva vi skal finne på.. :)

Er jo superfint vær ute, så kanskje vi skal finne på noe utendørs til en forandring... -Men spørs..det er jo VM i alt mulig for tiden, og vi er jo som kjent sportsidioter av rang.. ;)

Men på søndag, da skal vi spise bløtkake!! ;) Og kanskje spise ute..

Hva skal dere? Kanskje dere kan gi oss noen ideer til hva vi skal finne på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8157150-april-ingen-planer-for-helga-deilig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-)

I kveld skal vi bare holde oss hjemme og spise noe god mat.

Tenker det blir en tur ut i morgen, så sant været holder seg. Ta med akebrett, niste og godt med tøy.

Vi har en sånn fin akebakke ved skogen her, så turen blir nok lagt dit.

I morgen kveld skal lillegutt til mormoren sin, vi er bedt i bursdag så skal feire bursdagsjenta og hussalg :-)

Kanskje ikke noe gode ideer akkurat, men ..... :-)

Vi har ingen større planer for denne helgen.

I kveld skal vi bare spise god mat og se på en film av noe slag. Og i morgen formidag skal vi inn til by'n en tur å hennte gifteringen min med den nye diamanten i.

Ellers ingen planer.Bare slappe av og kose oss sammen.

ha en god helg alle sammen

Synne, jeg får låne deg gubben min jeg da. Han er elektriker.

Vi har ikke allverdens planer i helgen heller....trodde jeg. Helt til jeg skulle begynne å skrive om det. I morgen skal vi hjem til hver våre foreldre en tur. Svigermor begynne å bli ganske dårlig av kreften sin og orker dessverre ikke noe særlig besøk av Lille lenger :((. Hun vil vente til hun blir bedre. Men det blir hun jo ikke. Jeg synes dette er litt vanskelig og veldig, veldig trist. Sukk. Lørdag kveld skal vi seFarmen når vi kommer hjem :)) Helt hekta. Søndag har vi tenkt å gå en tur på ski. Lille synes det er stas å sitte i pulk. Hvis skiværet holder da, ser jo lovende ut nå. Laver ned dagen lang her. Morro for Lille da. Blir det ikke skivær så blir det vel badevær. Har et nytt badeland her vi budre prøvd ut....Også har gubben invitert meg og Lille på restaurantbesøk på ettermiddagen. Tror ikke vi skal få noen problem med å få helgen til å gå....ser jeg nå. Ønsker alle en riktig god helg.

en oppdatering fra oss: pga kulde utgår skigåing og det blir istedet badeland :-))))))))))) Gleder meg som en unge jeg... Er jeg for stor til å kjøre sklia mon tro? Lille er kanskje litt lite å ha med på fanget som "unnskyldning"? :-))

hehe..aldri for gammel til sklia vel? Men du, jeg tror mannen din bomma på flyet altså..hehe.. Like lite gjort på badet vårt...

Men i går var vi ute på tur to ganger!! (Sensasjon!!) Snuppa var helt utslitt når kvelden kom. I dag har vi bakt to kaker, og skippa middagen..hehe.. litt kvalm nå ja.. Men er ikke sulten på middag.. Skulle ut og spise, men det må blir seinere eller bare en omelett... Bare tanken på mat er avskyelig..hehe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...