Gå til innhold

Er det flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg også.. Var hos legen på grunn av haldfølelse i høyre side.. Han mente at det kunne være svangerskap utenfor livmoren.... Men siden jeg var så kort på vei, skulle vi undersøke det nærmere...

Men har du vært på innvendig ul? Bestill time hos legen din slik at du får dette. Kan være lurt.. Hvordan svangerskep utenfor livmoren fungerer har jeg ikke peiling på.. Har du? Men det går vel bra som regel eller?

Håper det går bra med deg. Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8157143-er-det-flere/#findComment-8157301
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt vonde stikkinger i mine tre siste sv.skap , men aldri så vonde som de jeg fikk i går kveld. Det var kun på høyre side og det var veldig hardt der . Jeg ropte på mannen min som ble bekymret da jeg gråt av smerte , men de mildnet litt etter en time . Nå vet jeg at jeg ikke er gravid utenfor livmor og regnet med at det var sene\muskel smerter , men ble fremdeles engstelig ! (Gikk en veldig lang tur i går , så det kan nok være grunnen .. overbelastning rett og slett) La meg med en varmeflaske nært den vonde siden og i dag tidlig var den ekstreme smerten borte. Litt ømt og vondt enda , men ikke som i går. Drømte om abort i natt , så jeg var nok livredd for at noe var alvorlig galt . Heldigvis har vi litt erfaring med sv.skap og selvom jeg har glemt mye så husker mannen min nesten alt fra de forrige gangene og sier "husker du ikke at det ofte var slik forrige gang også?". Det er beroligende. Mange sener og muskler som strekkes og trekkes i nå. Og tro meg , det kan gjøre VONDT !! - men er helt ufarlig ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8157143-er-det-flere/#findComment-8160978
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...