Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hei! Noen her som har erfaring med veldig forskjellige svangerskap? Har dette sammenheng med kjønn? Venter nr 2. nå, og svangerskapet mitt er så ulikt d første som d går ann. ( men det er også enn annen pappa). Første gang gikk alt som en drøm, fikk en gutt, og nå er det et lite mareritt.. Har vært dårlig i 14uker i strekk. ( vi gleder oss såklart til å få et barn til;) )
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Ei jeg kjenner venter sin gutt nr to med en annen pappa. Denne gangen har visst alt vært annerledes - hun var ikke kvalm med førstemann, men har kastet opp hele tiden så langt i dette svangerskapet (hun er vel 25 uker på vei nå), så jeg tror det kan ha noe å si at pappaen er en annen...
Xenaen Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er gravid for tredje gang og har tre forskjellige svangerskap. Fikk en gutt første gang, og ei jente andre gang. Dette svangerskapet ligna mest på det første, og jeg tenkte derfor jeg ble å få gutt, men det er nok ei lita pia til!!!
jua 10.12.05 Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har gutt og jente, ganske like svangerskap. Venter nå nr 3 og er i elendig form vondt i hodet sliten og bekken løsning har jeg også fått. Hadde bekkenløsning med de 2 første eller frisk og rask. Blir spennende å se hva det blir denne gangen. De har alle samme pappa.
varg veum Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Hei HI... jeg har det helt likt som deg... første svangerskap gikk som en drøm...litt bekkenløsning på slutten bare... fikk en frisk og rask gutt... Denne gang (som deg med en annen far) Alt har vært "jævllig" kronsik kvalm , bekkenløsning fra uke ti, blodtrykksfall (nesten besvimt x-antall ganger) og masse kynnere.. HEEELT annerledes med andre ord.. hadde skikkelig jentefølelse Og det stemte på ul.. (morsomme er at min mor har hatt det helt likt...først gutt ikke dårlig, så jente kvalm og masse kynnere) så hun var ikke i tvil om at jeg skulle ha jente..
har fått lita pia Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jeg har også hadd det sånn..to helt ulike svangerskap,men jeg har samme far til mine to da..og begge blir vist jente..trodde det kanskje skulle bli gutt nå jeg..hehe vært så sinnsykt dårlig..men er bedre nu da..men kjenner det begynner å skralte i bekkenet nu..huff glad det er under halveis til jeg kan holde lillepia i armene mine..ser framover og tror tia går fort..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Jeg venter gutt nr 2 med samme mann. Svangerskapene er helt ulike! Mye kvalm i det ene, trøtt i det andre osv...
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Ganske ulikt her også. Forrige gang startet kvalmen ca i uke 8 og varte heeele tiden. Men bortsett fra det hadde jeg ingen plager. Nå kom kvalmen i uke 13. Trøtt har jeg vært siden jeg testet. Sliten og vondt i ryggen. Hehe. Kanskje det er alderen som gjør det denne gangen, var 20 år sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå