Gå til innhold

April: Hvor mye sover de på dagen nå?

Anbefalte innlegg

Her varierer det veldig fra ingenting til 3.5t!! Og de dagene hun ikke sover så er hun ofte vanskelig å legge om kvelden.. -samme hvis jeg glemmer å vekke henne før kl 3...

Og hvor mye sover de om natten?

Snuppa legger seg en gang mellom 19 og 20, og sover til mellom 8 og 9.30!! -Men er som regel våken en gang om natten og vil inn til oss... -noe hun som regel får lov til.. -Prøver alt jeg kan å være streng og legge henne tilbake i senga si etter litt trøst og synging, men det funker som regel dårlig... Og om natta kan hun være våken fra 15 min til 2 timer!! :s

Fortsetter under...

Her er det som regel mellom 1 1/2 - 2 timer, men skjer jo at han ikke sover også.

Lillegutt legger seg rund 19.30 og våkner rundt 7 igjen.

Pleier å sove hele natta gjennom, bortsett fra når han er syk da :-)

Kjenner godt til det du beskriver om å våkne midt på natta og vil inn til mamma og pappa. De siste par ukene har det gått veldig bra ( bank i bordet! ) og Tarald har sovet hele natta i senga si. Men det var en periode før jul, like etter at vi flyttet i nytt hus at vi bare måtte ta gutten inn i senga vår midt på natta- ikke snakk om han sov videre ellers!!

Han har forresten fått eget rom, så han var nok litt utrygg i begynnelsen.

På dagen sover Tarald ca 1- 1.5 t i barnehagen.

Og så legger vi han i 19.30 - 20 tiden. Hvis han har hatt rolige netter, sover han til vi vekker ham litt etter 06.30. I helgene sover han gjerne til 8 tiden; )

Siri sover en time på dagen fra 12.00 til 13.00

Hun legger seg da kl 19.00 på kvelden etter god mat og ett bad eller dusj.Og da sover hun som regel til kl 07.00. Men de sisste dagene har hun faktisk voknet kl 06 til min store fortvilelse:(

Sover hun mer enn 1 time på dagen er det vannesklig å få henne is eng til kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...