mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 hei er snart 20 fulgåtte uker inn i min 21 uke..er 2 gangs og husker jeg fikk tettere oppfølgiig sist. men så har jeg jo en mor som er min private jordmor:) har foreløpig vært på 1 kontroll hos legen i uke 12, og ul uke 9,13 og 18( dette pga mamma som er jordmor og jobber i tillegg med ul) men ingen symfyse mål eller lite blodtrykksmåling, vekt her i gården... har i grunn hatt et fitn svagnerskap så langt, litt kvalm fra uke 10 til 16 samt mye forskjøla, har hatt skikkelig hoste og influensa nå ei uke:( men ellers føler jeg meg pigg synes dere jeg har hatt lite kontroller? hvor mange har dere hatt skal til jordmor i uke 24 igjen, men vet ikke om d er normalt å gå til legen engang i mellom igjen? klem
Tia med 2 ♀ Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 jeg hadde første kontroll i uke 12, andre i uke 16 så var jeg på ul i uke 18 og neste kontroll 5 uker etter det. og skal på kontroll igjen når det er 4 uker siden sist. Jeg går bare til lege. Men har en del sykdomshistorie i familien, så hun vil holde meg under oppsikt, i tilfelle det skulle slå ut hos meg under graviditeten.. Og jeg må inn dit for sykemeldinger på grunn av rygg og bekken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå