¤ Solsikken ¤ Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Har en vogn som knirker litt og tror det kan være i leddene mellom metall og plast lyden kommer fra. Bør jeg bruke olje (hvilken) eller silikonspray? Hvor får jeg tak i silikonspray? Jernia eller?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hvilken vogn er det? Jeg hadde også en vogn som knirker, og når du først begynner å irritere deg, så blir du GAL Jeg kjøpte silikonspray på bensinstasjonen. Det hjalp en stund. Hadde den under vogna og sprayet med jevne mellomrom.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Vi bruker olje mor knirking... en sånn unversalolje som hjelper på ALT (iflg min far) Den kjøper vi på bensinstasjon eller biltema.
gifthjemmemammatilto Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Symaskinolje bruker vi,med gode resultater:)
¤ Solsikken ¤ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2007 Takk for svar dere, da prøver jeg med olje først siden vi har det, så får jeg prøve med silikonspray hvis det ikke hjelper :-)
Mammaen til go'ingen Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Vi venter vår første og har ikke så mange erfaringer enda, men da vi kjøpte vogn i butikken, ble det sagt at det var lurt å prøve med matolje først. Fordi barna kommer borti altmulig rart og sutter selvfølgelig på fingrene etterpå. Men om det hjelper mot knirkinga, det vet jeg ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå