Gå til innhold

Makan!!! (Om Hurtigtest.no)

Anbefalte innlegg

Altså.....for en tid tilbake la jeg inn et innlegg om hurtigtest.no.

Der fortalte jeg at jeg hadde kjøpt tester der for tilsammen ca1 000 kr... MEN, fikk aldri noen regninger....

Tenkte for noen dager siden i og med at jeg hadde litt krøll i syklusen, minus tantebesøk osv..at nå skulle jeg bestille tester derfra igjen, og ser at dem har gjort om siden sin. Javel, tenkte jeg, da er dem vel blitt strengere og begynt å sende ut regninger sammen med testene.

Tror dere jeg fikk noen regning dere eller?? NEI, det var det jeg ikke gjorde. Vet det det ikke nytter å maile dem, for jeg har gjort det maaaange ganger før, og får ALDRI noe svar. Den bedriften må da gå konkurs snart! Har hørt om flere som ikke har fått regning nemmelig!

Merkelig...hm....noen andre som har merket noe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8156791-makan-om-hurtigtestno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Har gått å bekymra meg over at jeg sikkert får inkassokrav snart, siden det er snart 3 mnd siden jeg bestilte test derfra og ikke sett noe regning. Ba om regning via mail, men ikke noe har kommet. Og jeg har også mailet de om at jeg gjerne vil betale, men får ikke noe svar!

Jeg har også kjøpt tester der... Tror det var rundt 300kr eller noe..

Men som du sier,jeg fikk heller ingen regning.. Dette var i begynnelsen av november tror jeg,og regningen har fortsatt ikke kommet!!!!!!!!!

Kan ikke helt si at jeg skjønner opplegget der nei...

Og penger kan de neppe tjene;-)

Kanskje de driver veldedighet???????????he,he.. Medlidenhet med oss prøvere kanskje;) Det hadde vært fint det.......... Tenk så mye penger vi kunne spart da da!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!

Annonse

Tror kanskje Emmeline har et poeng der:P

"Var inne i så på hurtigtest.no og det sto:

Bankkonto: 6039.05.89576 (-merk evt. innbetalinger med ordredato/navn!)

De forventer kanskje at folk betaler uten å få regning?"

Men taper nok da også i og med mange rett og slett glemmer det uten regning..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...