Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Ikke fortvil visst det kke er kommet noe i postkassen din enda,det er bare din hemmelige venn som er litt treg av seg! MEN nå er det på vei snart:) Hilsen din hemmelige venn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei. Sååå koselig å høre fra deg. Du må gi meg noen hint om hvem du er.... Du er ikke den eneste som ikke har sendt noe. Jeg har ikke sendt ennå til min hemmelige venn ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 så bra at det ikke bare jeg som somler:o) Hmm,ett lite hint: Jeg er ikke den mest aktive her inne,men svarer som regel på ett par innlegg hver dag.(nesten hver dag i alle fall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Del Skrevet 11. februar 2007 Sku bare si at nå skal jeg gå ned å poste pakken din:) Kommer litt flere hint med kortet. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #5 Del Skrevet 11. februar 2007 hmmm, da kan jeg begynne å tenke litt. Du er ikke Carina, hoppetussa, sanna & simen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. februar 2007 #6 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Nei, jeg er ikke vennen din... Huff, da, det ble feil... Jeg er ikke DEN vennen din! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 Nei,det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå