Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Kan jeg bruke tabletter, og hva heter de? Jeg fullammer.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 mycostatin mikstur, krystallfiolett, farris, biola. Alt er ting du skal smøre deg med. baby får misktur i munnen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Har brukt allt dette i snart 3 mnd. Skal til legen nå og jeg lurer på om dere vet noe annet jeg kan tipse han med.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 vet det er ett eller anna på d... men husker ikke! Prøv å rope på blomman, hun vet!!!!!!!! lykkle til:)
Blomman Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jepp diflucan trenger du nå. baby må fortsette på mycostatin
Blomman Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 og ja du kan amme om du bruker det. Hvis ikke legen vet det sjekker han ut nasjonalt kompetansenter for amming skal finne en link tilo dg og jg du kan skrive ut og ta med
pingu-72 Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Jeg fikk piller som het Fluconazol alpharma. Jeg vet ikke styrken, men ring evt. til en ammepoliklinikk og spør (jeg spurte legen min om ny resept, sånn i tilfelle soppen ikke var borte og han ante ingenting om de pillene i det hele tatt. Ikke styrke og ikke hvor lenge man kunne gå på dem mens man ammet) Lykke til!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 både jeg om Vetle måtte på diflucan for å bli kvitt soppen, var skikkelig hardt rammet da! Svinvondt å amme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå