Gå til innhold

Makan til dritt-tester!!! Noen med erfaringer??

Anbefalte innlegg

ER DET MULIG??? Blir sprø av disse CB digitale el-testene jeg... DET SKJER JO INGENTING PÅ DEM!!! Svidde nettopp av 2 stk... Da har jeg visst en igjen... Den går nok med i ettermiddag!

Er nemlig ganske sikker på at jeg har eggløsning idag eller i alle fall i løpet av helga. Fikk jo en negativ test i går og etter at jeg tok testpinnen ut av "beholderen" sjekket jeg jo de der strekene, da var den ene streken svakere enn den andre. Sist da jeg fikk positiv test var de strekene like sterke. Lot de to testene jeg tok nå ligge litt til tross for at selve "beholderen/hylsen" (eller hva jeg nå skal kalle den) ikke funka. Da var de to strekene like sterke!!!

Noen flere som har lagt merke til om de to streke er like sterke når man får positiv el-test??

Og siden jeg har hatt el-slim de to siste dagene og litt sånn murring der nede, satser jeg på at jeg kan ta det som tegn på at el er i gang :)

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare deg helt sikkert, bare si om min erfaring. Jeg kjøpte også de digitale cb el testene. Men beholderen virket ikke, så jeg så på de strekene (var helg, så kunne ikke kjøpe nye). 2 dager var den ene streken lysere enn den andre. På den dagen jeg regnte med å få positiv el var det to like sterker streker på to forskjellige tester.

Det hører med at jeg kjøpte nye den ettermiddagen, og testet negativt. Da jeg ringte cb og klaget på beholderen sa dama an man ikke kunne si noe utfra de strekene på digitale tester.

I mitt lille fornektingsunivers velger jeg likevel å tro at det var feil, og at jeg virkelig hadde el den dagen. Ellers har jeg ikke hatt denne måneden..

Hvorfor ser du etter strekene på de testene, er det ikke egget som kommer opp i displayet du skal se etter? Min erfaring med de testene, er at jeg kan teste på morgenen og ettermiddag, men ingen utslag, men så plutselig får jeg utslag på kvelden..har sikkert lav stigning av L..hormonet (husker aldri navnet) kanskje det er det som skjer med deg også?

Det er selve beholderen som ikke virker ser det ut til. Ikke noe problem å finne el forrige mnd...da fant jeg el på andre testdag.

Men på den beholderen (eller hva man skal kalle den) skal det begynne å blinke på displayet for å vise at testen virker. Det skjer ikke på mine tester. Og dersom den begynner å blinke får jeg opp feimelding, dvs det kommer opp en "bok" på displayet om at man skal lese bruksanvisningen.

Jeg VET jeg utfører testene riktig.

Og ja, når man tar ut testene fra beholderen ser man jo om det er forskjell på styrken på strekene der. De gangene jeg har fått negativ test har det vært forskjell på styrken på de. Og mener å huske at da jeg fikk positiv el-test forrige mnd var de like sterke.

HEI!

Har tatt CB digital 3 ganger denne periode for å finne el (skal snart prøve vi også:) .. Har fått to negative og en positiv. Jeg sjekket også strekene inni (selv om det står at det ikke har noe å si..). Hos meg var det en litt svakere strek alle tre gangene, også den gangen jeg fikk opp egget (el).

Vet ikke om det var til noe hjelp da...

Men lykke til:)

Svidde av den siste testen nå...og som forventet kom det bare opp en sånn der feilmelding...igjen...

Satser på at jeg får svar fra babyornot. Regnet etter og fant ut at det er kun 4 av 14 tester som har virket og DET er for dårlig!

Ja, ja...ingen flere el-tester og ikke mer å tenke på...

Bare satse på fortsatt MASSE sex den nærmeste uka :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...