Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Fru Lyng på OTH sportsvogn og bag til 7899,- De hadde bare en bag i den fargen jeg vil ha, så jeg må være rask i å bestemme meg... hmm.. vanskelig Eller er den like bra EasyWalker sportsvogn og bag til 4500,- på barnas hus?? VANSKELIG! De vognene er jo så innmari like med bare noen få ulikheter...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Ville ikke brukt 2000-3000 kr mer på OTH jeg da.. Er jo så like vogner, bare at EW i tillegg har full liggestilling, er mindre sammenslått ... og har den ikke størr bag også da? Et viktig poeng når sittedelen kun er fremovervendt!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville ikke gjort det! Gå inn på www.nybaktmamma.com og send mail til Storkene! Da får du vogna for 5000 og tilbehøret til 10%..! JA, vogna er absolutt verdt prisen, men du får den definitivt billigere enn hos Fruen ;-)
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Hadde de stått likt i pris ville jeg definitivt gått for OTH... Siden du sparer såpass mye på EW ville jeg tatt den. Ellers kan du jo sjekke nybaktmamma som det sies over her, er en egen tråd om det under her også, da får du vogna til 5000 kr :-)
mittlillegull Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Det er uten bag da...også er det laaaaaaang ventetid på enkelte farger..
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Ja, det er uten bag, men du får 10% avslag på bagen også, og alle monner drar ;-) Bedre enn å betale 6000 kr for vogna og 2000 for bagen i hvertfall!
mittlillegull Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Absolutt...MEN det var det med ventetiden da;) skal ikke ha jeg altså. bare hater å vente lenge på ting..hihi...
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, jepp..! Bestilte der jeg, men valgte en farge som ikke var førstevalget bare for å få den tidligere ;-) Hehe..! Når jeg bestemmer meg skulle jeg gjerne hatt ting i GÅR jeg..! :-P
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Huff- ja, det er jaggu ikke lett da. Jeg synst det er MYE penger for en vogn.. Men jeg har så INDERLIG lyst på den også. Kansje jeg skal ta å skrive en mail til storkene og se hvilken farge jeg kan få der før april da! Har liksom mest lyst på oth en, selv om den er dyrest *hovedinnlegger*
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Du får lys blå, lilla, coco (sort og rosa) eller oransje/peach i midten av mars. Rød og mosegrønn kommer 1.mai, brun kommer ca 14, mai og sort og navy kommer ca 18.juni... Resten av fargene får du ringe og høre om :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Oj- du hadde full kontroll på det du. Jeg skrev nettopp en mail til storken, så da får jeg vell samme svar fra de da Jaja, det var ingen av de fargene jeg ville ha Nå blir det jo enda vanskeligere. Ender vell opp med at jeg betaler 8000 for vognen allikavell tenker jeg!!!
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Hvilken farge ville du ha da? Det er jo bare å sende dem en mail, de tar inn alle fargene da, men det kan jo være lang ventetid da..! Hvis du sjekker tråden inne på nybaktmamma.com står alle leveringstidene der :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville ha Navy eller sort. Navy kan jeg få på fru lyng til den prisen. Men sort var det ventetid på der og! Jeg må jo ha den til lille nurket kommer i april
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Det skjønner jeg jo da.. :-) Sort er visst umulig å få tak i noen sted ser jeg..! Men håper du får den vogna du vil ha da, lykke til :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Ring Babyshop på Hønefoss,de selger visst ut OTH-vognene sine nå...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ringte og de hadde et kjempe tilbud i forhold til de jeg har sjekket med da SÅ TAKK FOR TIPSET! 2006 modellen til 3500 og bag til ca 1000 Så nå blir det å bestille der fra! Det hadde den black and white og forskjellige andre også der. Jeg tror jeg går for den black and white. Synst den var fin jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå