Gå til innhold

Speil... Har deres små funnet ut av det?


-carina-

Anbefalte innlegg

Karsten har blitt voldsomt interessert i speil i det siste. Han har aldri syntes det har vært så stas å titte på seg selv. Men nå i det siste har det blitt veldig interessant å titte i speilet og se på mamma. Og så snur han se og ser på meg "real life", før han ser på meg i speilet igjen... Han ser liksom litt forundret ut over at jeg kan være to steder på en gang...

 

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie er og sånn. Morro med speilet i gangen og badet, da prøver hun å ta på seg selv og smiler masse. Smiler og prater til meg i speilet, snur seg og ser på meg og tilbake i speilet..hehe...Veldig søtt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja har vært opptatt av speil en god stund nå hun også. Hun ler og smiler til seg selv og den andre personen hun ser i speilet, men mest til seg selv da :-) lille narsisissten min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, slik er Benjamin også. Han er "up to date" der altså. Koselig.

Ikke det....Jeg er kjempestolt over det "lille" han kan, og ser stadig fremskritt, men det er så sjelden han gjør det samme som deres barn her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på og ikke sammenligne for mye heller, Benni-min. Det er så lett å tro at når fem stykker her skriver at babyene deres vinker, så gjør "alle" det. Eller når fem stykker skriver at babyene krabber, så gjør "alle" det. Det er jo som regel de som har en baby som vinker/krabber/eller et eller annet de kan som svarer på disse trådene. Så når mange skriver at babyene kan en ting, så er det enda flere kanskje der babyene ikke kan det... Enkelte babyer lærer en ting først, mens andre lærer en annen ting først. Karsten har for eksempel lært seg å rulle fra rygg til mage, men han verken vinker, klapper, åler, krabber eller noe annet enda. Så når jeg leser sånne sammenligningstråder så har jeg alltid det i bakhodet.... Og så vet jeg jo med meg selv at uansett om kanskje mange andre babyer kan mye mer enn Karsten, så er han myyye finere enn alle dem!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oda har vært opptatt av speil i noen måneder nå, men jeg har også lekt mye med henne foran speilet. Stellebordet har stått slik at hun har kunne sett på seg selv, men jeg vet ikke om hun forstår forskjellen på meg i speilet og "real life". Hun hadde en periode der hun flirte hver gang hun så seg i speilet, men det er visst ikke så spennende lengre.

Når det gjelder å snu seg fra rygg til mage og omvendt så har Oda bare bevisst klart det i en uke. Før det hadde hun vel klart å snu seg fra mage til rygg ca 4 ganger.

 

Jeg snakker til Oda igjennom speilet og møter blikket hennes. Det syns hun er kjempe morsomt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja babyen vår egen er jo best uansett.

Tror de gjør i rekkefølge det som faller seg naturlig for de og som er en liten tilfeldighet også. Om en del mnd kan de alle sammen gå sånn ca og da er de likere alle sammen :) DÅRLIG NORSK-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, speil er morsomt! Vi leiker ofte foran speilet, og hun snur seg og ser på meg. Morsomst er det på badet der vi har to speil rett ovenfor hverandre. Da går hodet fram og tilbake. For tida får hun lov til å danse på kommoden i gangen og se seg selv i speilet.

 

Små leikespeil har imidlertid allitd vært uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...