jippii Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 om natten...hvor mange grader/hvor varmt er det der??
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 hmm...dette aner ikke jeg... men kjøligere enn i stua vertfall...
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Vi pleier å ha det veldig kaldt på soverommet, men nå har vi kjøpt en ovn som vi har på om natten. Prøver å venne oss til å sove med ca 18 grader. Jeg skal ta barnet oppi sengen min og amme det under dyna mi, så dette er varmt nok for oss. Tror ikke det er sunt med altfor varmt soverom, støvpartiklar osv svever mer rundt dess høyere innetemperatur. (jeg er allergisk)
kfitjar Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er av den typen som bare må ha vinduet oppe om natta..... Det kan jeg dessverre ikke gjøre når jeg ammer. Forrige gang så lukket vi vinduet rett før vi la oss, så det var nok kaldt på rommet, men både meg og gutten lå godt under dyna når han fikk mat. Det gikk helt greit for oss!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Når vi fikk Silje så sa de på sykehuset at det var anbefalt å ha ca 13 grader.. men jeg synes det var litt vell kaldt så vi hadde det nok litt varmere en det,men under 18 grader, også sov hun på lammeskinn.... bare ta med dyna til babyen og ha den over h*n,når du ammer slik at den holder seg varm hele tiden,så h*n ikke blir lagt tilbake i kald dyne..
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Vet ikke helt, men betydelig kaldere enn stue-temp!! Jeg er også av de som "må" ha vindu åpent på natta.... Så fremt det ikke er 15 minus og snøstorm da:) Poden fikk ligge med ei tynn bomullslue + varme nattklær natters tid her... Husker ikke når jeg slutta med det, men han var vel rundt 6 mnd tenker jeg. Jeg gjør vel det samme nå også tenker jeg:)
jippii Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2007 takk for svar....har vinduet på nattlufting vi, men har en liten ovn stående på. Rommet holder vel rundt 15 garder.
Pinklady og Amalie Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har hørt at man ikke skal ha det varmere enn 18 grader på soverommet på grunn av krybbedød!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 Har panelovn som står på 20 grader på soverommet. Sover så innmari dårlig når det er kaldere! men så er jeg en skikkelig frostmakk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå