Gå til innhold

Skal vi drømme litt!? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 uker igjen til termin, og gleder meg nå til å få kroppen tilbake.

Prøver å tenke i de baner nå istedet for å grave meg ned i hvor lei jeg er, for da får jeg en kvelningsfølelse.

Her er det jeg nå drømmer å gjøre etter babyen har kommet ut!

Vel og merke en stund etter, men.......

- trene (stoppet mye for det pga. bekkenløsning)

- ta sol, hadde vært godt meg litt farge.

- ordne håret, som er så rart nå under svangerskapet.

- egenpleie, barbering, fotpleie og slikt uten at magen er i veien. :-)

- gå ned noen kilo og kjøpe seg vanlige klær.

- være smertefri når en beveger seg.

mmmmmmmmm........ Gleder meg nå i en tid hvor jeg føler meg tung og veldig lite fin. :-/

sikkert flere med samme drømmene!? :-)

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til å ligge på magen!! Og å kunne snu seg i senga på natta uten at det blir et stort prosjekt,og sove litt mer sammenhengende...men det kan jeg vel bare drømme videre om..he-he Ellers gå tur med ny vogn og ny baby..:o)

Skrevet

JAAA, jeg drømmer om det samme!! :-)

Ser på de fine, små klærne som jeg brukte før jeg ble gravid og gleder meg til kroppen er like liten igjen!! (eller nesten i alle fall..) Ellers skal det bli godt å kunne bevege seg fritt, trene aerobic igjen, gå på ski, slåss med sambo (hehe), gå opp trappa uten å miste pusten! :-)

Er veldig uvant å være så stor og lite bevegelig som jeg er nå, gleder meg til å kunne danse rundt med lille snuppa i armene!! :-)

Skrevet

Kunne løpe, hoppe og sprett uten å være redd for å tryne.

Plukke opp ting en har mistet på gulvet, uten å bruke 5 min på å komme seg etterpå.

Gå me høyehæler og støvletter (får ikke glidelåsen lengre enn opp til ankelen)

Skrevet

jeg er veldig glad i stæsj og tilbehør, så jeg elsker å gå i høye støvletter, olabukser med belte og litt kule jakker/ blazere og kåper... Det har det blitt fint lite av..

Savner å snu meg rundt i senga uten å våkne av at jeg drasser på en svær mage, eller bare det å ligge på magen.

Elsker å ligge inntil kjærstn, så jeg gleder meg til å komme heeeelt inntil :P

Gleder meg til å gå etter posten uten å puste som en hval, eller holde ut en hel dag uten å måtte legge meg ned å hvile...

Savner sexlivet...... men har faktisk ikke stresset det, for det VET jeg kommer om litt :)

Skrevet

så heldig dere er som har små klær som noen gang har passet:) min store drøm er å gå ned mange kilo etter at amme perioden er ferdig så jeg kan passe inn i klær som ikke har passet før.. følte meg som en hval før så er vel sumo hval nå..

Skrevet

Tja, klærne jeg brukte før var vel ikke SÅ små, men når jeg ser på dem nå så ser de jo VELDIG små ut.. ;-)

Skrevet

mine ser også mindre ut enn de jeg trenger nå.. hehe.. men jeg trives godt i mamma klærne, de er veldig behagelige synes jeg.. blir rart å bruke bukser igjen som ikke har sånn innebygd strømpebukse til midt på magen hvis du skjønner hva jeg mener..

Skrevet

Jeg drømmer om å shoppe...gå inn i et prøverom og prøve klær i normale størrelser. Jeg har allerede lagt av penger til shopping, hehe! Å så gleder jeg meg virkelig til å kunne jogge meg en tur, har savnet å trene.

Skrevet

Skjønner hva du mener Nicolay's mommy:) , mammaklærne er faktisk veldig behagelig..knapper og glidelås foran på buksa har blitt en fjern ting liksom...nå er det jo bare å dra den rett på..hehe.. :-)

Skrevet

Ligge helt inntil kjæresten min, uten å få hetetokt og kunne hive meg rundt på magen uten å måtte puste som en hval!!!!!

+ alt det andre dere nevner

Skrevet

kommer til å savne de deilige gravid buksene mine jeg.. det har aldri vært så enkelt å shoppe før som det det er nå:) bare litt lite utvalg men de har jo alltid min størrelse og det er en ny opplevelse..

Skrevet

Åja, det glemte jeg!

Å ligge på magen og gå med støvletter med litt hæl....

Skal bli kjekt, eller kanskje melken spruter ut da hvis jeg legger meg på magen........he,he.......neida.....det skal bli godt... :-)

Blir nok en stund til jeg kommer inn i mange av klærne jeg hadde før, for jeg hadde lagt på meg litt på forhånd og 14 kg nå....men det skal det gjøres noe med..... :-)

Her blir det Ingers rugbrød og det stakkars lille vi får lov å spise under ammingen...... for den listen er lang.....ihvertfall av sunne ting.

Jeg og samboeren har også planlagt en aktiv sommer, med turer i skogen og sykkelturer. Skal kjøpe ei slik vogn som er bakpå sykkelen, og der kunne vi ha den lille bagen i kombivognen inni. Da kan vi sykle hele familien. Dette var et tips jeg fikk med fysioterapauten min.

Skal bli godt å nyte livet sammen med babyen, datteren min på 9 og samboeren uten den store magen. Det går mot lysere tider! :-)

Kos dere med egenpleie og familien, og ikke tenk på de ekstra kiloene(snakker av erfaring).

mvh

Skrevet

Jeg gleder meg til å ha kroppen min for meg selv!

Ikke få hundre spark i ribbeina hver gang jeg tar en sjokkoladebit!

Ikke vagge rundt som en gås.

Få ha på meg gifteringen igjen.

Skrevet

Gå laaange turer med nurket og spinningtimer bare for mor!!

....Spise blåmuggost, spekeskinke og chorizopølse....

Og å sove på magen!!!

...få en normal fordøyelse - og IKKE føle seg forstoppet

Gå ned igjen vektøkningen og - Shoppe vårens og sommerens nye klær!!!

ALT dette mens vi går mot VÅR!!!!!

Skrevet

Gleder meg til jeg ikke er så sart lenger! til å kunne løpe igjen. til å forte meg igjen. til å klare selv igjen!!!!

Bekkenløsninga bør gå tilbake etter fødselen ellers tror jeg at jeg kommer til å bli gal!

ser frem til snømåkking og kjipe ting man eller er veldig glad for å slippe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...