riho1 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Har 2 uker igjen til termin, og gleder meg nå til å få kroppen tilbake. Prøver å tenke i de baner nå istedet for å grave meg ned i hvor lei jeg er, for da får jeg en kvelningsfølelse. Her er det jeg nå drømmer å gjøre etter babyen har kommet ut! Vel og merke en stund etter, men....... - trene (stoppet mye for det pga. bekkenløsning) - ta sol, hadde vært godt meg litt farge. - ordne håret, som er så rart nå under svangerskapet. - egenpleie, barbering, fotpleie og slikt uten at magen er i veien. :-) - gå ned noen kilo og kjøpe seg vanlige klær. - være smertefri når en beveger seg. mmmmmmmmm........ Gleder meg nå i en tid hvor jeg føler meg tung og veldig lite fin. :-/ sikkert flere med samme drømmene!? :-) mvh
En liiiten til. Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Gleder meg til å ligge på magen!! Og å kunne snu seg i senga på natta uten at det blir et stort prosjekt,og sove litt mer sammenhengende...men det kan jeg vel bare drømme videre om..he-he Ellers gå tur med ny vogn og ny baby..)
frøy@ Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 JAAA, jeg drømmer om det samme!! :-) Ser på de fine, små klærne som jeg brukte før jeg ble gravid og gleder meg til kroppen er like liten igjen!! (eller nesten i alle fall..) Ellers skal det bli godt å kunne bevege seg fritt, trene aerobic igjen, gå på ski, slåss med sambo (hehe), gå opp trappa uten å miste pusten! :-) Er veldig uvant å være så stor og lite bevegelig som jeg er nå, gleder meg til å kunne danse rundt med lille snuppa i armene!! :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Kunne løpe, hoppe og sprett uten å være redd for å tryne. Plukke opp ting en har mistet på gulvet, uten å bruke 5 min på å komme seg etterpå. Gå me høyehæler og støvletter (får ikke glidelåsen lengre enn opp til ankelen)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 jeg er veldig glad i stæsj og tilbehør, så jeg elsker å gå i høye støvletter, olabukser med belte og litt kule jakker/ blazere og kåper... Det har det blitt fint lite av.. Savner å snu meg rundt i senga uten å våkne av at jeg drasser på en svær mage, eller bare det å ligge på magen. Elsker å ligge inntil kjærstn, så jeg gleder meg til å komme heeeelt inntil Gleder meg til å gå etter posten uten å puste som en hval, eller holde ut en hel dag uten å måtte legge meg ned å hvile... Savner sexlivet...... men har faktisk ikke stresset det, for det VET jeg kommer om litt
Neverstill Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 så heldig dere er som har små klær som noen gang har passet:) min store drøm er å gå ned mange kilo etter at amme perioden er ferdig så jeg kan passe inn i klær som ikke har passet før.. følte meg som en hval før så er vel sumo hval nå..
frøy@ Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Tja, klærne jeg brukte før var vel ikke SÅ små, men når jeg ser på dem nå så ser de jo VELDIG små ut.. ;-)
Neverstill Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 mine ser også mindre ut enn de jeg trenger nå.. hehe.. men jeg trives godt i mamma klærne, de er veldig behagelige synes jeg.. blir rart å bruke bukser igjen som ikke har sånn innebygd strømpebukse til midt på magen hvis du skjønner hva jeg mener..
linneha Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Jeg drømmer om å shoppe...gå inn i et prøverom og prøve klær i normale størrelser. Jeg har allerede lagt av penger til shopping, hehe! Å så gleder jeg meg virkelig til å kunne jogge meg en tur, har savnet å trene.
frøy@ Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Skjønner hva du mener Nicolay's mommy:) , mammaklærne er faktisk veldig behagelig..knapper og glidelås foran på buksa har blitt en fjern ting liksom...nå er det jo bare å dra den rett på..hehe.. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Ligge helt inntil kjæresten min, uten å få hetetokt og kunne hive meg rundt på magen uten å måtte puste som en hval!!!!! + alt det andre dere nevner
Neverstill Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 kommer til å savne de deilige gravid buksene mine jeg.. det har aldri vært så enkelt å shoppe før som det det er nå bare litt lite utvalg men de har jo alltid min størrelse og det er en ny opplevelse..
riho1 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2007 Åja, det glemte jeg! Å ligge på magen og gå med støvletter med litt hæl.... Skal bli kjekt, eller kanskje melken spruter ut da hvis jeg legger meg på magen........he,he.......neida.....det skal bli godt... :-) Blir nok en stund til jeg kommer inn i mange av klærne jeg hadde før, for jeg hadde lagt på meg litt på forhånd og 14 kg nå....men det skal det gjøres noe med..... :-) Her blir det Ingers rugbrød og det stakkars lille vi får lov å spise under ammingen...... for den listen er lang.....ihvertfall av sunne ting. Jeg og samboeren har også planlagt en aktiv sommer, med turer i skogen og sykkelturer. Skal kjøpe ei slik vogn som er bakpå sykkelen, og der kunne vi ha den lille bagen i kombivognen inni. Da kan vi sykle hele familien. Dette var et tips jeg fikk med fysioterapauten min. Skal bli godt å nyte livet sammen med babyen, datteren min på 9 og samboeren uten den store magen. Det går mot lysere tider! :-) Kos dere med egenpleie og familien, og ikke tenk på de ekstra kiloene(snakker av erfaring). mvh
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Jeg gleder meg til å ha kroppen min for meg selv! Ikke få hundre spark i ribbeina hver gang jeg tar en sjokkoladebit! Ikke vagge rundt som en gås. Få ha på meg gifteringen igjen.
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Gå laaange turer med nurket og spinningtimer bare for mor!! ....Spise blåmuggost, spekeskinke og chorizopølse.... Og å sove på magen!!! ...få en normal fordøyelse - og IKKE føle seg forstoppet Gå ned igjen vektøkningen og - Shoppe vårens og sommerens nye klær!!! ALT dette mens vi går mot VÅR!!!!!
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Gleder meg til jeg ikke er så sart lenger! til å kunne løpe igjen. til å forte meg igjen. til å klare selv igjen!!!! Bekkenløsninga bør gå tilbake etter fødselen ellers tror jeg at jeg kommer til å bli gal! ser frem til snømåkking og kjipe ting man eller er veldig glad for å slippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå