Gå til innhold

jaja, da var det over gitt....!

Anbefalte innlegg

Takker for all støtte og gode ord her inne, men nå er det visst slutt med amming for min del. Har amma en gang de siste to dagene, så nå gir jeg meg på det. Blanda 200 ml mme til han tidlig i dag morges og da drakk han som en gal:)

Utdriviningen som før har vært som en eksplosjon(hehe..) er nå blitt tregere og han gidder rett og slett ikke suge. Jaja, han er jo 7,5 mnd så synes igrunn jeg har vært flink:)

takk for all støtte her inne jenter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8155979-jaja-da-var-det-over-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, du har gjort en kjempejobb ;)

Her er det også slutt nå...har ammet 2 ganger ila 2 dager! og nå er det slappe pupper her ja! Har vært tett i nesa i noen dager nå og da har det vært HELT uaktuelt med pupp.....og nå tror jeg jammen hun har glemt den av ;-\ ! Er ihvertfall helt uinteressert !!

Blandet også 200 ml mme til henne idag, og hun slukte nesten alt ;-) Og godt er jo det da.....for hun har ikke likt det tidligere.....

Annonse

oki.....hun her drikker kun mme hvis hun får mat, dvs brød eller grøt,samtidig.....hehe - sære ting ja;-) . På morgenen kan hun drikke godt(fra 100-200 ml), men utover dagen får jeg bare i henne 30-40 ml til hvert måltid. (får vann til middag da)......,jaja, vil hun ikke, så vil hun ikke - er blitt vant til det ;-)

Bare en liten tanke jeg hadde i begynnelsen av min vanskelige ammekarriere:

Jeg sleit skikkelig for å få til amminga da veslemor var under en mnd (puppenekt og lite melk), husker jeg leste flere innlegg der folk var helt fra seg fordi de måtte gi opp ammingen og barna var over 6 mnd!!! Hehe husker jeg ble litt småirritert for tenkte at hadde bare jeg fått til det, å gud så glad jeg skulle ha vært. Bare jeg iallefall kunne fått til litt amming ved siden av tillegg, så skulle jeg ikke be om mer....

Så du har all grunn til å være kjempestolt over innsatsen din! Jeg kom meg forresten over kneika (hun er 5,5 mnd) og blir nok den neste som "skriker" når jeg må slutte å amme;-) (merker hun foretrekker grøten fremfor puppen allerde).

hehe...skjønner tanken din ja! Jeg hadde tenkt at ammingen skulle gå på skinner da det var det den gjorde forrige gang, men den gang ei. Har hatt utrolig masse problem hele veien denne gangen så det har vært et slit. Men er liksom et lite nederlag likevel å gi seg da jeg hadde planer om iallfall ett år.

Sånn er det når baby har andre planer..hehe...

Men nå når jeg kjenner etter synes jeg igrunn det er litt godt også, jeg hater å amme offentlig så nå slipper jeg det, og så kan pappan delta mer også! Deili i dag morges da han kunne gi han flaske:)

Flott du er kommet over kneika da, lykke til videre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...