PrinsessaPåErta Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Hvilket merke har dere og hvor mye kostet den, noen som har noen gode og dårlige erfaringer å komme med? Tenkte å ta en tur for å kjøpe babycall snart, men det er jo en jungel der ute, vet rett og slett ikke hvem jeg skal ta. Noen forslag?
PrinsessaPåErta Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. februar 2007 Ingen som har babycall her inne??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 SuperNova eller hva den het har blitt anbefalt i en annen tråd her i dag...
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Har fått Phillips modell 489 til jul av min bror.. Kostet 1499,- Den er veldig bra... Sikring mot å få inn naboen, kan snakke begge veier, spille musikk og lyse for babyen.. :-)
mamma bing Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 jeg har topcom. testvinner i foreldre og barn og koster ca 350 kr. kjøpes på clas ohlson eller hvordan det nå skrives...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Her er tv2 hjelper deg sin test av baby call: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/husoghjem/utstyr/article625214.ece
benedicte&smiley Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 heia!! gå inn på komplett.no der har de en til 400,- den er kåret til best i test i foreldre og barn og tv 2 hjelper deg! jeg har kjøpt den, men har ikke testet den enda!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Vi vurderte lenge baby call fra Philips som aktuell, men etter å ha lest litt på nettet om DECT teknologien som den bygger på og stråling det innebærer, ble vi litt skeptiske. Det endelige valget falt derfor på SuperNova. Flere av mine kollegaer med små barn anbefalte den. Fikk den for under 1000,- i Sverige.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Phillips... (gul og hvit) Den kan man snakke i begge veier, har en liten nattlampe på babyenheten, begge enhetene kan brukes trådløst. Den har totalt 15 kanaler, har en avstand på 200 meter og skal være slit at en ikke skal få inn andre babycaller i nærheten. Tror den kosta 1000kr i 2004...
PrinsessaPåErta Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk alle sammen, nå skal jeg ut å handle litt i helgen! *gledermeg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå