nati, knotten & lille karamell Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei Jeg såg i et tidligere innlegg at du hadde ergo bæresele. Det jeg lurer på er....hvordan får du den lille knotten oppi bæreselen når du er alene.?? Jeg sliter voldsomt og sitter med hjertet i halsen hver gang jeg prøver å få han på plass....jeg får det til slutt til på et vis, men syntest det er skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker ikke selen min så veldig mye, fordi jeg har begynt å sette bunnen i vogna litt skrått og da godtar gutten min bedre å være i vogna. De første gangene jeg satte gutten i selen så trente jeg hjemme med mannen min slik at jeg skulle få inn teknikken. Og nå så bruker jeg å sitte når jeg skal ha ham oppi. Foreløpig har jeg bare båret ham på magen, det er vel lettere enn å skulle plassere ham oppi bak på ryggen. Siden han er så liten liker jeg å ha ham foran så jeg får fulgt med på ham mens jeg går... Tenker at når han har blitt litt større så kan han "hjelpe til" litt mer selv, da blir det enklere å få ham plassert på ryggen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Del Skrevet 9. februar 2007 sniker meg inn på tråden jeg... har du sett gjennom dvd'en som fulgte med? den 'avskumler' hele operasjonen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nati, knotten & lille karamell Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2007 takk for svar:) jeg husker ikke at jeg fikk med noen dvd, men jeg har ihvertfall sett en video....kanskje inne på hjemmesiden hvor moren "hev" ungen over hodet omtrent og så landet han fint nedi selen, men denne ungen var litt større en min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. februar 2007 #5 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg fikk ingen DVD med. Men jeg kjøpte min brukt, da... Fikk med en bruksanvisning. Har du sett på den, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå