mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 jeg har bursdag idag... får en fin mrgn å våkne til..gutten var blitt kjørt til barnehagen, på stue bordet står 10 flotte roser..og jeg fikk sove leeeenge idag:)ikke minst skinner sola ute... senere venter en overaskelse middag og en shoppiig tur, skal få meg nye mamma klær, av min kjære. søndag skal vi ha hele familien min hr på kake og kaffe.. også lille tulla da, ligger der i magen og spreller meg beiina og ønsker mamma en fin dag:=) kunne vært livet vært mer komplett...lykkelig er jeg;) ha en strålende dag;) klem
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. februar 2007 jeg har Bursdag idag:) d glemte jeg å nevne..hihi
~Milly~ Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer så masse med dagen!!!!! Høres ut som du har hatt en strålende morgen Håper resten av dagen blir minst like bra! kos deg Klem
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Du glemte ikke å nevne det, det står jo øverst i innlegget ditt :-) Gratulerer med dagen!
oktoberjentene;) Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer meg dagen og kos deg masse masse videre med den lille i magen og alle søte overaskelser =o)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2007 heheh så d nå, er ikke helt våken enda:)hihi
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer med dagen mamma_maria+ passasjer
Fricke med ting i magen Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 gratulerer så masse med dagen...
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2007 åhhh så koselig med så mange hilsner på dagen, tusen takk:) smiler fra øre til øre her... :)
Solskinnsjenta Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Ønsker deg en flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå