ragge Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 kan du være snill å se om jeg får babyen før termin? har termin 1.mars hodet har festet. jeg 1.7.79. TUSEN TAKK HVIS DU SVARER =)
cec26 Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hei:) tror du må gå noen dager over desverre....( Lykke til da....
ragge Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 TAKKER MASSE for svar =) men d var litt kjiipt å høre da. får smøre meg me tolmodighet. lykketil til deg også =)
Strålende Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 ehm, unnskyld at jeg nå blander meg, men spår du eller noe slikt??? Jeg prøvde hun der som er på mess tv av og til, selv om jeg ikke klarer helt tro på hun som sitter der og får sms... men jeg ville nå spørre hun...var i min prøve å bli gravid periode i fjor... hun sa jeg ikke ble gravid FØR juni, og at hun såg gutt.. jeg ble gravid i slutten av juli hehe men det sies at jeg venter jente, selv om jeg var ganske sikker på gutt selv.. sikkert bare lurt meg selv hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå