Gå til innhold

Det er så kjedelig å vaske...argh...


Gjest

Anbefalte innlegg

Da var det fredag og jeg skal vaske huset rundt til helga...Det er så kjedelig! Har vasket kjøkkenet, så måtte jeg nesten ta en pause for å dibbe litt..hehe.. Hybelkaninene ligger litt lenger om gangen merker jeg nå som vi har barn..hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig kjedelig, derfor så later jeg som om at det ikke trengs ;)

Men det gjør det desverre, så jeg må nok hive meg rundt gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gjøre som meg....

Når Karsten våknet 0630 i dag morges så stod mannen min opp med ham. Kom inn igjen med ham en gang (aner ikke når, jeg, for jeg sov jo). Karsten fikk litt pupp og sov videre sammen med meg. Så stod vi opp litt over ni... Når jeg kom ut i stua så ser jeg jo at mannen min har ryddet, tatt ut av oppvaskmaskinen og plassert inni, satt igang klesvask...

 

Bortskjemt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh...skulle ønske det var meg! Jeg står opp alene med begge ungene, ordner de, lager frokost og matpakke til Emma, tok ut av oppvaskmaskinen, kjørte i barnehagen, kom hjem og la Sofie, og vasket underetasjen imens hun sov.

Skal vaske andre etasje og brette klær når hun en gang tar sin neste lur, så skal jeg hente Emma, handle til helga og lage middag, så får jeg to timer alene for da skal jeg trene..Det er dagen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Enten er jeg veldig bortskjemt eller så er du veldig lite bortskjemt... :o/

Jeg skjønner i hvert fall at jeg ikke skal klage! Jeg har ikke gjort så mye husarbeid etter at Karsten kom til verden... Stakkars mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det som kommer med å få flere barn... Mannen min spretter opp av sengen akkurat i tide til å rekke en dusj før han stikker til jobben! Stort sett, det hender han tar med seg et barn om det er noe spesielt hjemme (sykdom mm)

 

Så da er det tre barn igjen til meg! Men det går så greit, så! Har etterhvert funnet ut at det er mye enklere å sende mannen for å handle, gir han handleliste per telefon, så slipper jeg å dra med for mange unger på butikken - for det er en skikkelig utfordring! Så bruker jeg tiden på å rydde litt og lage middag istedet!

 

Mammaen min er kjempesnill, og hjelper meg støtt og stadig med husvasken! Og er hun i huset, kommer jeg iallefall ikke i nærheten av en av bleiene til Nora! Hun er virkelig en støtte!

 

Synes ikke jeg har det så ille, jeg! Ikke mye alenetid, rett nok! Men det tar jeg igjen senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...