Gå til innhold

September: et innlegg fra meg for å holde aktiviteten oppe:


paula28

Anbefalte innlegg

Hvilken vogn/vogner har dere? Hvorfor? Fornøyd? (æ har vogndilla sjø!)

Gud som jeg glaner (diskret) på andres vogner når jeg er ute på shopping!) Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vogndilla selv men kan absolutt svare for å holde aktiviteten oppe! ;-) Vi har en brukt (dvs kjøpt brukt) Brio Duo 2005 modell. Er veldig fornøyd med den, passe myk/hard demping på den. Går mye på humpete veier i all slags vær (har hund) og ville da kjøpe brukt - valgte 4 hjul pga av stabilitet og duo pga av at jeg ville få en passe stor baby som enda brukte bagen om vinteren og pga av vekta.

 

Sånn da har jeg gjort min "plikt"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har emmaljunga edge duo,brun/sort. Er veldig fornøyde med den:)

Falt for den vogna med en gang jeg så den,så den måtte jeg bare ha! Gleder meg til å ta i bruk sportsdelen,snuppa vår er snart 5mnd.så til våren tas den i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har quinny med brun dreami bag! Veldig fornøyd!

Gleder meg også til å ta i bruk sportsdelen!

Og jeg gleder meg til våren og varmen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har teutonia mistral kombivogn. Kjempefornøyd, passe demping og lett. Vårt første kriterium var at den gikk inn i polo uten å ta av hjulene;) Etter tips fra en venninne har vi kjøpt bare en softbag da vi allikevel kom til å gå fort over på sportsvogndelen. Og det stemte - ikke plass til voksipose oppi der:)

Og så har vi en carena easy! Den er glimrende til shopping!!! Billig vogn som er superlett og masse plass til shopping:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...