Gå til innhold

Har oppdaget noe med "strek-testene"

Anbefalte innlegg

Jeg har benyttet billig-tester (EL) i noen måneder nå, og det har gang på gang vist seg at strekene blir ikke like sterke som kontrollstreken selv om jeg har EL! Dette har jeg dobbelsjekket med digital-test fra Clearblue.

Men det jeg har lagt merke til er at når jeg ikke har EL, er streken knapt synlig. Ved EL blir den sterkere enn vanlig, men sjelden eller aldri like sterk som kontrollstreken. Og av og til er det ikke helt lett å vurdere. Jeg har dermed noen av de dyre EL-digitaltestene på lur, for å dobbeltsjekke når streken blir litt sterkere enn vanlig. Har funket veldig bra :) Denne syklusen fikk jeg bare litt utslag på strek-testen, måtte t.o.m få en second opinion av mannen min :), som var sikker på at det ikke var utslag (han har ikke kunnet unngå å se disse testene jeg tar hele tiden, hihi). Bestemte meg for å sjekke med en digital-test for sikkerhets skyld, og vips der var det utslag!

I tillegg virker det som disse billige strek-testene er mer ømfintlige på om urinen er konsentrert nok. Dette er enklest å sjekke når man bruker plastbeger og ikke bare tisser rett på pinnen.

Oj som jeg skravler!! :D Ferdig nå.. hihi.

Tenkte det var kjekt å dele dette med andre billig-test-testere :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8154953-har-oppdaget-noe-med-strek-testene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...