Gå til innhold

Flere som er arbeidsledige ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjeder meg, vasker og rydder, er en del på bim, så trener jeg.

skal heldigvis på intervju på mandag, orker ikke være hjemme...er sååååå kjedelig.

du gjør på da?

Skrevet

Jeg er arbeidsledig...Men jeg har ei jente på 1 år og 8 mnd så jeg har nok og henge fingrene i;o)

Skrevet

Jeg kjeder meg masse. derfor sover jeg masse og.. har ikke så mye annet å gjøre. ellers vasker jeg litt, men det for være grenser hvor reint det skal være her og. sitter litt på nettet...

jeg bor i en by hvor jeg ikke kjenner noen.. så dagene går ut på å vente på at gubben skal komme hjem fra jobb sånn at jeg kan lage middag.

blir laaaaange dager...

Skrevet

hei Vestli....jeg har det akkuratt som deg....bor på min hjemplass da, men har bodd borte i 2 år, så jeg kjenner ikke så mangen her lenger...så min dag går i det samme som din:)

Skrevet

Hei Dippididupp :)

vi flytter til min hjemplass i juni.. jeg gleder meg masse :) da blir dagene annerledes :)

men som sagt.. blir laaaange dager..

Skrevet

har det just som deg vestli, bare jeg sover utroli lite da... har total mangel på energi og, så blir dårli med vestli... begynner å bli deprimerende egentli. særli da barnefaren ikke bor hos meg, så vet jo aldri når han kommer om han kommer...

dagene blir laaaange...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...