Gå til innhold

TULLEMOR1!!!!!!!*Roper på deg*.......Snillt innlegg!

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på det du skrev at noen på krangle siden er ute etter deg,MEN trenger du å være der inne da???

Være her inne hos oss du!!!!!!!!!!!

Drit i de "drittungene"som sitter der inne å slenger dritt!

Du MÅ IKKE forlate "oss" :-)

KLEM fra

Fortsetter under...

Glemte jo å skrive at jeg ikke har vært på kranglesiden, men fått vite at det står ting der.. alt startet jo her inne!! og det er her vedkommende er..

Så derfor trekker jeg meg bort.. kommer til å savne deg da... klem

Kjære tullemor1!

Jeg er ny her, så de fleste av dere har sikkert ikke lagt merke til meg enda. Jeg har registrert at det har vært noen ubehagelige meldinger her inne, og synes det er kjempetrist at noen skal bli støtt ut herifra!!! Håper du ombestemmer deg, slik at alle oss med gode hensikter kan holde sammen her inne... vi er her av samme grunn alle sammen.. Og vet du hva, de som er slemme gidder vi ikke å snakke med, ikke sant? :-) Jeg er kanskje litt naiv som tror jeg kan redde en verden med snillisme, men dersom sånne som du og jeg står sammen, og alle andre snille, så kanskje bim etterhvert blir et snillt sted der alle er snille med hverandre. Det er i motgang man må stå sammen.

Jeg har gjort det før og sier det igjen: Jeg oppfordrer alle til å la være å svare på innlegg der navngitte brukere på bim blir trakasert på noe som helst vis!

Reis deg opp tullemor1, ikke la noen ødelegge for deg.

En slarvende tunge biter seg selv, så de som er slemme får vel en lei smak i munnen etter hvert.

Klem fra Linnen, som har enukersjubileum på bim i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...