Gå til innhold

Ble dyttet 2 uker tilbake:(

Anbefalte innlegg

var på tidlig UL igår, trodde jeg skulle være 10+1 idag, men er istede 8+2:( litt trist, men godt å se at alt stod bra til der nede, og at det lille nurket lever i beste velgående:D bare litt synd, gledet meg til snart å å gå over til andre trimester, men må nok være her noen uker til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8154698-ble-dyttet-2-uker-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Med snulla blei jeg flytta 3 uker tilbake...veldig kjipt!:-/ Og nå ser det ut som at jeg er heller 8 uker på vei enn 13...men får ikke vite noe før på UL som jeg skal på snart forhåpentligvis. Håper jeg minimum er i 10. uke!:P

hmm, de vokser jo veldig i rykk og napp i den tida, så om du blir flyttet en uke eller to tilbake på tidlig ul, kan det jo godt hende du blir flyttet fram igjen ved den ordinære ul`en.

Jeg ble flytta ei uke tilbake på første ul i uke 7, men ved neste ul i uke 12 var jeg "riktig" igjen.. :)

Hhmm... så rart. Dere som blir justert 2 uker så tidlig, vet dere når dere hadde eggløsning? eller er dere usikre? Bare litt nyskjerrig på at man justerer termin på tidlige ul. Trodde det var derfor man hadde ordinær ul i uke17-20... fordi fosterene da generelt er veldig lik i størrelse.. De to forrige svangerskapene visste jeg når jeg hadde eggløsning, og termin ble justert 1-2 dager - denne gangen vet jeg også når jeg hadde eggløsning og regnet med samme justering nå....

Men så har begge blitt født ca 1 uke før termin så helt stemmer det jo ikke uansett;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...