Gå til innhold

dere som vet hva dere får...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger hjerteslagene til bebissen deres på?og hvilken uke er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

143 slag. Uke 23+4, venter gutt!

Skrevet

hvordan får dere hvite hva hjerteslagene ligger på? har hørt hjertelyd og hvert på ul men ingen som har sakt noe tall til meg. hvem spør jeg om det?

Skrevet

JM sjekket med doppler da jeg var der på 2. kontroll på mandag. Det er et lite apparat som lytter etter hjertelyd og regner antall slag pr. min. Det var første gang vi fikk målt eksakt antall slag. Hørte hjertelyd på første kontroll rundt uke 12, men det var ikke lenge nok til at vi fikk målt det.

Skrevet

Kan de ha skrevet det ned på helsekortet kanskje. Se der om det er noe tall der som kan stemme...

Skrevet

det står på helsekortet mitt verfall...mfl.tror jeg det står over..

Skrevet

Får jente. Ligger på mellom 140 og 150..

Skrevet

Mellom 150 og 160, får en liten gutt :-) Ble sist målt på UL i uke 19. Brødrene har lagt mest på 12-130 og 130-140.

Skrevet

skal sjekke helsekortet nå, for hun hørte jo med sånn greie så hørte vi hjerte på høytaler og fikk det med på telefon opptak...

Skrevet

står bare ett + tegn for at hun har hørt hjertet.

kan jeg spørre på ul hva hjerteslagene er på?

Skrevet

På meg ble ikke frekvensen på hjerteslagen målt før i uke 24... Tror ikke det er så vanlig å begynne å måle så tidlig...

Skrevet

Sist lå det på 143 slag, har vært 140 og 144 tidligere. Venter gutt :o)

Skrevet

lå på 142. er jente. står på helsekortet mitt også.

Skrevet

14.08.07. får jente : hun målte ikke antall slag hos meg før jordmorkontrollen etter ul, før dette fikk jeg også bare et +tegn, for jeg tror de bare sjekker at hjertet faktisk slår når det er såpass tidlig.

Skrevet

Fikk jente sist, da lå den på over 140, bortsett fra en gang da den var 138 eller noe sånt.

Nå var den 135 og jeg vet ennå ikke hva jeg får...

Skrevet

160 i uke 28. Venter gutt. Hadde samme hjertelyd med søstrene også. :o)

Skrevet

I uke 23 var det på 144, er i uke 26+3 nå og skal til kontroll om en uke, så da får vi se... Ul sier gutt.

Skrevet

Mellom 152 og 160..Venter GUTT ;)

Skrevet

Første gang eg fikk vette frekvensen så va eg i uke 16.

slagene bruker å ligge mellom 140-150

sist kontroll så lå de på 146, eg vente ei lita prinsesse:)

Skrevet

Er i uke 22 og venter gutt. Første gang jeg fikk høre lyden var i uke 12, og da ble slagene målt til 140, andre gang var i uke 20, da lå de på 136, og nå sist gang i uke 21 lå de på 146. Så ganske variert :)

Skrevet

I uke 22 var den på 148. Vi venter gutt:)

Skrevet

Vi venter også en liten gutt, er 20+5 i dag. Var til jordmora i dag og hørte hjertelyden for første gang: 138 var den.

Skrevet

Den var 148 i veke 14. Blir nok jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...